Líčenie na bežný deň

By Zuzulienka - 31.8.12

Líčenie je podľa mňa súčasťou ženy. Každá žena môže byť krásna. Je naozaj množstvo videí o tom, ako zo "škaredého káčatka" vznikla kráska.

Ranné líčenie je pre mňa súčasťou každého pracovného dňa. Pokiaľ nikam nejdem a som naozaj celý deň zavretá doma - nelíčim sa, treba nechať pleť aj oddýchnuť. Ale vždy keď niekam idem, líčenie nevynechám. Čo si budeme klamať - každá žena je krajšia, keď je nalíčená.

Môj ranný rituál momentálne pozostáva z týchto súčastí:


Poďme pekne poporiadku:
 
1. Najprv nanesiem krém. Už dlhšie používam Balea, je vhodný aj ako podkladový a takisto hydratuje.
2.Ďalším krokom je nanesenie makeupu. Momentálne, keďže je leto používam väčšinou BB Cream od Garnier. I keď je to makeup v spojení s krémom, musím pod neho používať ešte normálny krém, inak sa mi ťažko rozotiera a robia sa šupinky. Ale inak mi vyhovuje.
3. Na zamaskovanie nedostatkov, červených fliačikov, občasného pupáčika používam Dermacol Make-up Cover. Je naozaj perfektný, zakryje všetko, čo nechcete, aby bolo vidno. Mám odtieň č. 208.

 
4. Ak sú nejaké kruhy pod očami, hravo ich schová rozjasňujúci tekutý korektor od Avonu.
5. Potom oči a okolie poprášim púdrom. Tie striedam. Väčšinou sú to Essence, Miss Sporty.
6. Použijem hnedú ceruzku na obočie, ktorou ho trochu stmavím.
7. Ceruzkou na oči si urobím dolnú linku, niekedy aj hornú. Používam Essence, mám sňou dobré skúsenosti, takisto aj Gabriela Salvete alebo Miss Sporty. Na hornú linku niekedy používam aj Essence eyliner pen.
8. Predposledným krokom je maskara. Momentálne mám značku Catrice, zákazníčky DM určite vedia, že ide o asi najnovšiu značku v ponuke DM. Tak som si povedala, že ju vyskúšam. A nesklamala. Je to VOLUME PLUS+ CURL.
9. Nakoniec pomocou štetca popráším líčka. Momentálne mám Miss Sporty.
 
Možno si poviete a kde je niečo na ústa? Priznám sa, že vôbec nepoužívam žiadne rúže, občas si dám nejaký lesk, ale to skôr výnimočne. Namiesto toho používam balzam na pery. Pravidelne každý deň. Už dlhšie je mojou stálicou Balea - Sensitive. Jemný, bez pocitu mastnosti, s jemnou vôňou akoby vanilky.


 


  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Jé, zrovna tenhle lůj teď mám a je skvělý:))


    Zvu tě na mou giveaway :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/g-i-v-e-w-y-nejprve-vam-patri-me-velke.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!