Avon Moroccan Argan Oil - arganový olej na vlasy

By Zuzulienka - 2.9.12

Tak tento olejček som dostala ako darček. A musím uznať, že je skvelý!!!

Nezmývateľná vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom na všetky typy vlasov - tak to je presný názov uvedený na zadnej strane fľaštičky :o)

Kúra sa používa do vlhkých, alebo uterákom vysušených vlasov. Jednoducho sa nanesie do dlaní a rozotrie. Ja ju nanesiem po dĺžke vlasov a na končeky.


Najprv som sa bála, že bude vlasy mastiť, no obava bola zbytočná. Vlasy naopak krásne vyživí (teda mal by vyživiť až do hĺbky), jemne prevonia a moje končeky vôbec nie sú suché, ale hydratované a lesklé a jemné na dotyk. Vlasy naviac aj uhladí a jednoducho ich potom upravíte do požadovaného tvaru. Naozaj ma jeho účinok milo prekvapil!


Čo je vlastne arganový olej?
Arganový olej - je získavaný z argánových stromov, ktoré rastú v Maroku. Je lisovaný zo semien týchto stromov, ktoré sa zbierajú ručne. Preto je aj veľmi drahý. A obsahuje množstvo kvalitných látok.
Zdroj: http://www.arganovyolej.cz/

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

Ďakujem za všetky komentáre!