Rok 2012 je za nami...

By Zuzulienka - 31.12.12

A je to opäť tu. Po roku zase máme silvester a zajtra Nový rok!!! Ubehlo to veľmi rýchlo a celý rok priniesol veľa zážitkov, krásnych aj menej krásnych chvíľ a významných udalostí. Čo mi vlastne tento rok priniesol? Pátrala som v mojom diári a snažila sa vybrať tie najdôležitejšie a najzaujímavejšie dátumy. Tak tu sú.

 
Január
- tak takáto nádielka snehu je asi jediná vec, čo bola na tomto mesiaci zaujímavá. Je to na Kysuciach, kde je to asi typické, ale stále krásne.


Február
11.2. - oslavovali sme 30-tku môjho drahého
25.2. - navštívila som prvýkrát v živote Budapešť. Tento deň bol spojený s prehliadkou a návštevou oceanária, ktoré bolo nádherné. Možno ste tam už niektorí boli, ak nie - odporúčam.
 
Marec
22.3. - veselo si idem autom do práce a zrazu bum - DEFEKT! Nikdy predtým sa mi to nestalo, tak som najprv nevedela, čo sa deje - zastavím a pozerám, že defekt. Keďže som žena nezručná v tejto oblasti - prišli servisáci, dali náhradné koleso a na tom som prišla do servisu, kde bohužiaľ celá pneumatika letela do koša a hneď som menila za letné. Bola to zaujímavá skúsenosť.


Apríl
14.4 - oslavujem 26. narodeniny. Apríl je môj mesiac.


30.4. - skončila som v predošlej práci, výpoveď som dala ešte v marci. Som rada, že som to ukončila - bolo to tam hrozné.

Máj
14.5. - nástup do novej práce. Sama som bola prekvapená ako rýchlo sa mi podarilo si ju v dnešnej dobe nájsť. A spokojná som dodnes.

Jún
- spolu s júlom sa niesli v znamení tepla, víkendového kúpania a oddychu. Nespomínam si na žiadny výnimočný dátum v tento mesiac.


Júl
14.7 - tie štrnástky boli tento rok nabité :-) V tento deň som navštívila stovežatú krásnu Prahu. Je naozaj krásna a očarujúca. Navštívila som všetky najznámejšie pamiatky a miesta.


21.7. - radi občas navštevujeme hrady, zámky a v tento deň sme sa vybrali pozrieť Smolenický zámok


August
6.8 - založenie môjho blogu. Priznám sa, že si vôbec nespomínam, čo ma k tomu viedlo, ale jednoducho som ho založila a dnes je tu. Prvý príspevok vyzeral takto. V podstate som sa ani nijako nepredstavila, ale snáď čoskoro bude podobný príspevok.
A ďakujem vám všetkých, ktorí môj blog čítate. Ďakujem, že vás tu je dnešným dňom už 137!!! Robíte mi radosť!

18.8. - sme si s priateľom urobili túru na nitriansky kopec Zobor. Je odtiaľ naozaj neskutočný výhľad.


September
21. - 24.9 - výlet do Ríma. Bol to krásny výlet, videli sme toho veľa, priniesli si veľa fotiek, spomienok a suvenírov. Dúfam, že ešte navštívim veľa iných miest.


Október
11. - 13.10. - 3 dňový firemný meeting v Terchovej spojený nielen s prácou ale aj zábavou.


November
- tak tu si nespomínam na žiadnu významnú udalosť.

December
24.12. - Vianoce, tie sú pre mňa krásnym zážitkom stále, mám ich rada.
27.12 - kúpa zásnubného prstienka :)


Z pohľadu príspevkov na blogu:
Najpozeranejší príspevok - Tiramisu - taliansky dezert
Najviac komentovaný príspevok (ak nerátam giveaway) - Vianočné darčeky
Počet komentárov: 548
Počet príspevkov: 122

Tak toľko moje zhrnutie roku. Čo ste zažili vy? Čo môžete označiť ako významnú udalosť tohto roka?

Želám Vám naozaj krásneho silvestra, veľa zábavy a dobrého jedla.
Do Nového roku všetko len to najlepšie, veľa úspechov, radosti a splnených želaní!!!
A ešte raz ďakujem!

  • Share:

You Might Also Like

8 komentárov

  1. velmi pekny clanok! Ja mam starsne rada taketo rekapitulacie!
    Inak ak ta zaujimaju ake su podla mna top vyrobky 2012 najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka, aj ja ich mám rada. Top vyrobky idem mrknuť!!!
      Krásny silvester a nový rok!!!

      Odstrániť
  2. moc se mi líbí tvé shrnutí - opravdu hezký článek :)
    v Budapešti jsem byla jen jedinkrát, na mistrovství Evropy v tancování, moc jsem toho ale neviděla :D
    narozeninová fotka je skvělá! :)
    opožděně gratuluju k nové práci a přeji, aby tě i nadále bavila!
    hrady a zámky mám taky moc ráda :)
    a do Říma se jednou musím podívat! :D achjo - musím se podívat na tolik míst!
    v prosinci jsi zapomněla na přežití konce světa :P k zásnubnímu prstýnku nevím co napsat.. snad jen - hodně štěstí!
    krásného Silvestra i tobě! a do nového roku jen to nejlepší! :)


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj tebe krásneho Silvestra a do Nového roku všetko najlepšie :) Apríl je aj môj mesiac, len som narodená o 10 dní skôr ako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale aká náhoda, tak tiež aprilova. Všetko naj do nového roku. :-)

      Odstrániť
  4. I já se letos podívala do Říma =)
    Jinak, krásný nový rok!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná koláž:)! Krásný Nový rok!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!