Čistiaci pleťový krém Akamuti

By Zuzulienka - 31.7.13

Aj vám sa zdá ten názov trochu čudný? Ako môže byť pleťový krém čistiaci? No verte, že môže.
Tento krém sa mi dostal do rúk v rámci spolupráce s eshopom Bionatural, ktorý ponúka prírodnú kozmetiku. Jednou z nich je aj kozmetika značky Akamuti a jedným z ich produktov je aj tento krásne exoticky voňajúci prírodný čistiaci krém Divoký pomaranč.


A že čistiaci krém Divoký pomaranč naozaj prírodný je, tak o tom svedčí už len jeho samotné zloženie.
Obsahuje olej z divokého pomaranča, ktorý ľahko odstraňuje nečistoty a geránium, ktoré zanecháva pokožku krásnu.

Tak som ho jedného dňa zobrala do parády. V návode, ktorý nájdete aj na stránke Bionatural sa píše:
- naneste krém na tvár, jemne vmasírujte, nechajte pôsobiť 5 – 10 minút a zotrite vatovým tampónom.

Moja prvá skúsenosť s krémom
Tento krém si zaslúži, aby som vám v samostatnej podkapitole tohto článku opísala moju prvú skúsenosť s ním. Postupovala som podľa návodu. Krém som si prstami naniesla na tvár a jemne rozotrela po celej tvári. Stačí ho trošku, tak aby ste pokryli hlavné zóny – čelo, líca, nos, bradu. Krém má zaujímavú krémovo-gélovú konzistenciu, ktorá je dosť mastná – a to môže byť možno problém pre tých, čo trpíte mastnou pleťou a nemáte radi pocit mastnoty na tvári.


Pre pleť, ktorá sa hydratácie dožaduje pravidelne, je tento krém vykúpením. Už po nanesení som totiž cítila príjemné teplo a príjemný pocit uvoľnenia napnutej pokožky. Ten pocit počas necelých 10 minút, čo som ho nechala pôsobiť bol jednoducho skvelý. Moja pleť je totiž suchá a takáto hydratácia jej naozaj prospela. Po uplynutí doby som krém zotrela vatovým tampónom. Použila som celkovo asi tri, aby som sa zbavila komplet všetkého krému. On sa totiž nevsiakol, ako ste si možno mysleli, teda vsiakla sa podľa mňa len určitá časť, toľko koľko pleť aktuálne potrebovala na hydratáciu a vyživenie. Zvyšok zostal aj s nečistotou z tváre na tampóne.


Tento krém nie je klasickým odstraňovačom make-upu (síce myslím si, že by ho odstránil), ale je skôr prostriedkom na dočistenie a záverečné vyživenie pleti.

Po odstránení krému z tváre bol skvelý pocit stále prítomný. Pleť zostala trošku mastnejšia ( čo mne osobne vôbec nevadí a ešte k tomu na noc) a tak som ju predsa len trochu prepláchla vodou a ešte raz zotrela tampónom. A čuduj sa svetu, ani po tomto kroku som necítila žiadne napnutie pleti, naopak bola krásne hladká, jemná a vyživená. A krém, ktorý musím pravidelne na tvár na noc nanášať, som tento krát vôbec nepoužila. Nebol potrebný.

Od vtedy som ho začala používať na čistenie asi tak 1 krát do týždňa. Môžete samozrejme používať aj častejšie, všetko závisí od osobných preferencií a typu pleti. Nemusíte sa však báť, že by ste po použití mali na druhý deň mastnú pleť. Vôbec nie. Bude ale vyživená a hlavne krásne jemná.

A tí naši chlapi našu jemnú pokožku milujú!!!

Okrem krému ponúka Bionatural z Divokého pomaranča aj peeling, ktorý verím, že bude určite tiež tak skvelý, ako tento produkt. A určite aj tak krásne voňavý!


Máte nejakú skúsenosť s týmto skvelým krémom? Alebo poznáte nejaký iný čistiaci krém?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. fíha, to vyzerá zaujímavo. S čistiacim krémom som sa teda ešte nestretla. Zrejme si ho zaobstarám, lebo niečo čo aj hydratuje aj vyčistí v jednom, by mi ušetrilo čas strávený v kúpelni :-)

    EverythingWhatKatyLoves

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je fakt zaujímavý a má krásnu vonu. Vyskúšaj :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!