Najobľúbenejšie letné šaty

By Zuzulienka - 20.7.13

Leto je v plnom prúde (dokazuje nám to aj počasie) a tak je ideálny čas na ľahké letné šatičky, zvlášť také, ktoré na sebe ani necítite. Ja jedny také mám. A milujem ich odvtedy ako som si ich minulý rok kúpila. Sú ideálne na horúce večery, do práce, ale aj na nákupy do mesta. Teplo vám v nich vôbec nebude.


Príhoda s ich kupovaním bola zaujímavá. Skoro som omylom kúpila druhé. V jednej predajni som si totiž skúšala niekoľko šiat. Tie, pre ktoré som sa rozhodla boli dosť podobné iným. Pri platení som omylom ukázala predavačke práve na tie, ktoré som nechcela, ale nejak som si to neuvedomila, keď tam boli tak poskladané. Ďalej som to nesledovala. 


Predavačka všetko vložila do tašky (kupovala som ešte jedny šaty), ja som zaplatila a odišla. Až po rozbalení doma som na šaty neveriacky pozerala, že či sú to naozaj ony. Boli fakt dosť podobné vzorovo a nakoniec som zistila, že to nie sú tie, ktoré som chcela, lebo boli bez ramienok. A ja veci bez ramienok neznášam. Tak som letela naspäť a našťastie s výmenou šiat nebol žiadny problém. Až potom mi spadol kameň zo srdca a bola som spokojná.


A teraz ich nosím vždy keď sa dá a keď je horúco. Sú naozaj z veľmi príjemného materiálu, ktorý je ľahučký a tenučký. Tieto šaty, proste stoja za to!


No a ako účes som zvolila túto mašľu. Myslím, že väčšina z vás vie, ako na ňu, no ak by ste chceli postup, dajte vedieť, rada ukážem.

Máte aj vy svoje najobľúbenejšie šaty, ktoré by ste nosili najradšej stále? Alebo ich máte takých viac?
Užite si slnečnú sobotu!

  • Share:

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Šaty jsou super také mám ráda takové lehké, které ani necítím! :)
    Mašle ti moc sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi ti aj pasuju pekne su no ja radšej nosim kratase:)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šaty jsou krásné :) moc ti to sluší, vlásky božsky udělané, mě se nikdy takhle hezky mašle nepovede...pořád mi někde něco trčí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, no tiež nebola dokonalá, možno na fotke sa to zdá.

      Odstrániť
  4. veľmi ti pristanú, ešte aj ten účes je krásny ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá mašľa je krásna a aj u mňa v lete jednoznačne vyhrávajú šaty podobného strihu ako máš ty:) je to najlepšie na leto

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!