Outfit dňa - Red skirt

By Zuzulienka - 2.7.13

Červená je moja obľúbená. A nesmie u mňa chýbať ani v podobe sukne. Túto som našla v Orsay a hneď som si ju zamilovala. Je elegantnejšieho rázu a je veľmi pohodlná. Bohužiaľ na farebné kombinácie veľmi nie som a tak som aj túto sukňu skombinovala s čiernou.

Hups, ramienko vykuklo :/
Vonku bolo v posledných dňoch chladnejšie, tak nutnosťou u mňa boli aj pančušky a na tričku aj svetrík, ktorý tu odfotený nie je.


Tričko je z Gate, sukňa Orsay, pančušky F&F (iné už ani nekupujem), topánky Humanic.



S akou farbou by ste červenú skombinovali vy?
Želám vám krásny deň :)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Červená sa dá okrem čiernej skombinovať so všetkým možným. Primárne s neutrálnymi farbami bielou, nude, šedou. Takisto s ružovou, žltou, dokonca s fialovou vyzerá výborne. No a vianočná kombinácia je so zelenou :) Môže byť aj zlatá, strieborná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby to skombinovala s žltou tak by to vyzeralo podľa mňa divne a s ružovou by to bolo nevýrazné...

      Odstrániť
    2. Prečo divne? Treba nájsť vhodný odtieň a k tomu doplnky. A netreba sa báť kombinovať. Chápem, že Zuzka má rada neutrálne farby, ale práve preto, že je mladá, pekná a má super postavu, mohla by si dovoliť hocičo :)

      Odstrániť
  2. A zabudla som na modrú a námornícky štýl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno modrá by k tomu išla, aj biela, šedá, či nude farba. Ale na kombináciu s ružovou, žltou či zelenou si akosi netrúfam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to slusi :-) a ikdyz nejsem milovnice zlute
    barvy, tak bych sukynku skombinovala se zlutym trickem :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!