Ako som skúšala svadobné účesy

By Zuzulienka - 3.8.13

Áno, áno, už sa to blíži a tak vrcholia aj naše prípravy. A súčasťou nich je aj výber môjho svadobného účesu. Môj pôvodný zámer bol - mať vlasy polorozpustené, niečo v tom štýle ako vidíte na úvodnom obrázku. Stále samozrejme nie je zamietnutý, avšak po niekoľkých skúškach uvažujem už aj nad trošku iným účesom.


Poviete si, prečo vôbec hľadám kaderníka, veď určite mám nejakého svojho, ktorému chodím pravidelne. Áno jeden taký je, avšak chodím k nemu skôr nepravidelne a keďže svadba nebude v mieste môjho bydliska, tak musím hľadať niekoho, kto pracuje blízko konania svadby a kto bude ochotný prísť až ku mne domov. Preto som zapátrala a navštívila niekoľkých kaderníkov. Našťastie našlo sa ich zopár takých, čo im presunutie sa k neveste nerobí problém.


Tak som bola doposiaľ u jednej kaderníčky 2 krát - tam sme poskúšali veľmi veľa účesov - a u kaderníka, ktorý mi naopak poskúšal účesy len tri. Tak nebudem zdržovať, nech sa páči tu sú fotky:

Najprv som bola u spomínanej kaderníčky. Skúsila mi aj účes podobný mojej predstave, no ten sme akosi neodfotili, čo mi je dosť ľúto, pretože vyzeral pekne.

Potom sme prešli na drdoly, aj keď ja som bola proti a zaprisahala som sa, že žiadny drdol nechcem,, veď predsa chcem mať krásne uvoľnené vlasy - a viem, že tak sa najviac aj páčim môjmu chlapovi. No ale povedala som si, že skúsiť môžeme.

1. svadobný účes bol takýto nízky drdol. Zozadu dobré, ale spredu sa mi to vôbec nepáčilo. Tento účes mi normálne pridával pár rokov naviac.


2. účes bol vysoký vypnutý drdol, ktorý by bol v konečnom dôsledku samozrejme krajšie a lepšie uhladený, toto bola len skúška. Sama som sa čudovala, že sa mi to celkom na mne páčilo a kaderníčka mi dokonca odporučila drdol, keďže šaty mám také volánové a chcelo by to vraj niečo hladké. No dobre... Taktiež sme túto variantu vyskúšali ešte s príčeskom, rozdiel minimálny.


3. účesom bol takýto polodrol. Celkom pekné, ale z bočného pohľadu a ani spredu sa mi to teda nepáčilo. Neviem prečo, ale spredu som si vo väčšine účesov pripadala zvláštne. Proste ako keby mi vôbec nepristali.


Tak tu je ten pohľad zboku. Pohľad spredu vám radšej ani nepridám...


4. účesom bol takýto akoby hladký dvojdrdol. Ten som vám pridávala aj na instagram a veľmi sa vám páčil. V konečnom dôsledku - zozadu super, no spredu radšej ani nechcite vedieť, ako vyzerám. Proste mám pocit, že podobne vypnuté vlasy vpredu mi vôbec nepristanú


Tak týmto som u kaderníčky skončila, ale keďže som ešte stále nebola nijako rozhodnutá, dohodla som sa s ňou na druhom termíne skúšky, kde teda ešte poskúšame niečo ďalšie.

Kaderník:
Medzi týmito dvoma termínmi som však navštívila jedného kaderníka, ktorého poznám už strašne dávno, ako známeho. Musím povedať, že pracoval ako profesionál, vlasy umyl, vyfúkal, natužil a vyčaril mi na hlave 3 účesy. Tu sú: (schválne v číslovaní pokračujem, aby ste mi potom vedeli napísať, ktorý sa vám páčil.

5. svadobný účes - tu mi urobil niečo také, ako som chcela, z polorozpustených vlasov. Uvoľnený svieži účes, vzadu trošku zapnutý s voľnými pramienkami a trochu nadvihnutým temenom.



6. účes bol zase účesom podľa jeho predstáv. Vraj  mám krásny štíhly krk, ktorý netreba schovávať a toto by mu na mňa najviac sedelo. A vydrží aj dlhšie upravený, ako rozpustené vlasy a nebude mi teplo, atd. Jemný strapatý drdol s voľnými pramienkami, ktorý sa vám na instagrame tiež veeeľmi páčil.



7. účesom bol takýto akoby voľný vrkoč. To sme už skúsili tak narýchlo, že je proste aj taká možnosť.


Zaujímavé bolo, že tento kaderník mi zase neodporučil drdol vôbec, keďže moje šaty sú romantického štýlu, tak to chce aj romantický účes a nie hladký vyčesaný, ktorý by skôr volil k hladkým šatám.

Kaderníčka - 2. návšteva
No a toto je druhá návšteva tej istej kaderníčky. Tentokrát sme skúsili natočené účesy s príčeskami.

8. svadobný účes - len jednoducho natočené vlasy s pomocou clip-in vlasov, ktoré samozrejme aktuálne nie sú v mojej farbe, ale také aké boli.


9. účes - boli bočné vlasy vzadu zopnuté.


10. účesom boli kučery v hornej časti vypnuté a dolu spustené.


11. účes - tu sme skúsili kučery len tak halabala vypnúť do akéhosi strapatého drdolu.


12. účes - tu sme zase spravili vysoké vypnutie kučier



13. účes - bol strapatým drdol do boku.


Tak nech sa páči, môžte posúdiť. Ja už mám dvoch favoritov, ešte dám poradu s mojím drahým, a uvidíme. Nejaký si určite vyberiem. :)

Ktorý sa najviac páči vám?
Krásnu horúcu sobotu želám!

  • Share:

You Might Also Like

51 komentárov

  1. Mne sa páči 6tka a7mička, prípadne 11. Drdoly nie, v tých vyzeráš ako stará matróna.Si proste typ na romantické vlnky a vlasy okolo tváre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma pobavilo, že stará matrona. Hahaaaaaa :)))))

      Odstrániť
  2. Mě se nejvíce líbí 5 a 10, jsi kočka! :)
    Budeš ta nejhezčí nevěsta!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. u mňa vyhráva tiež 6 a 7..myslím že ti viac pristanú jemné vlnky ako také silné na osmičke...a keďže ja som proti nejakým veľkým výčesom a zložitým účesom, tak by som bola za takéto jemné,trošku zopnuté vlásky, aby to vyzeralo jemne a pritom upravene..a to je 6,alebo 7 :))) ale všetko zase záleží aj od šiat, a hlavne ako sa cítiš ty - je to tvoj\váš deň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už na instagrame sa mi zapáčil účes číslo 6. Je to pekné, z hlavy nevytvorí balón a je to ten typ stabilného účesu, ktorý prežije aj tancovačku a človek sa nemusí báť, že nechá na parkete všetky sponky. Pán kaderník mal pravdu, tebe pristanú tie romantické kučierky, ktoré sa veľmi hodia k tvojmu typu tváre.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vysoké drdoly podľa mňa určite nie, tie až príliš zvýraznia tvoj štíhly krk.
    Mne sa zdá, že ten druhý kaderník odviedol skvelú prácu, všetky 4 účesy sú krásne, oveľa krajšie, ako hociktorý z tých od kaderníčky. Proste sú také viac pre teba :)
    Najviac ti pristane 6 alebo 7.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 6 nebo 7 Zuzanko! Jsi úžasná a budeš nádherná nevěsta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi na Tobě líbí 5, 6 a 12. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. najviac ti ide podla mna 5 a 6 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sestka je najlepsia ;)

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Přijdeš mi ve všem taková ustaraná , určitě je hezká a elegantní 6 ale mnohem víc mi k tobě sednou účesy od 9-12.. v tom si taková princezna. Já bych si vybrala 10! protože je to něco mezi vyčesáním a rozpuštěním.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Účesy jsou všechny zajímavé,ze začátku jsem si myslela že se nerozhodnu který,ale když jsem viděla číslo 7.,tak vau,ten ti sluší nejvíc,ale z těch ostatních ještě u mně na druhém místě číslo 6.:-) Určitě bych ti nedoporučovala ty poslední účesy s příčesky,ty za mně spíše neee.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 6. účes a medzi poslednými, kde si bola druhý raz u kaderníčky, kde máš vypnuté vlasy sú tiež fajn, a je pravda, že by ti nebolo až tak teplo. Pripadá mi, že na druhý raz sa kaderníčka pousilovala. Páčia sa mi všetky účesy okrem prvého, je to kučeravé, jednoduché, voľné, hodí sa ti to a ani vypnuté nie sú zlé, práve naopak tiež ti pristanú. Takže niektorí z posledných účesov by si mala super, podľa mňa.
    Jaj a keď čítam koment nadomnou, že príčesky neee... ale ano, prečo nie. Ibaže na prvej fotke to veľmi vidno, že máš príčesky, ostatné vyšli.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Podľa mňa ti najviac pasuje 6, pretože nie je príliš obyčajný, ale ani veľmi komplikovaný. Myslím, že ideálny na svadbu. A možno je to aj tak trocha kompromis - máš aj zopnuté vlásky, aj pár voľných ako si chcela :-) a naozaj ti to zvýrazní krk :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tiez sa priklanam k 6. ucesu, je prirodzeny, romanticky, a hodi sa ti asi najviac :) kadernik je fakt sikovny ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To jsou překrásný učesy!<33 Asi 6,7:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mně se líbí ty rozpuštěné, souhlasím s 2. kadeřníkem. Drdol bych volila k uplým šatům dole rozvetvenym nebo jak to říct

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mne osobne sa nepáčia drdoly a podľa mňa by si si to nemala dávať ak si to najprv nechcela a nepristane ti to tak veľmi.. mne sa najviac páčil 5. účes, kučeravé rozpustené podľa mňa sa to úplne hodí na svadbu, je to také romantické a rozkošné ! :) alebo 6. ten je tiež úplne dokonalý, a hodí sa ti podľa mňa najlepšie :) 7. sa mi nepáči pretože máš vlasy len v zadu.. vpredu to podľa mňa nevyzerá dobre :/ 8. a 9. kučery sú také neprirodzené :X to sa mi taktiež nepáči .. a 10. tiež celkom fajn :) ale u mne jednoznačne vyhráva 6. a 5. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. mne osobne sa nepáčia drdoly a podľa mňa by si si to nemala dávať ak si to najprv nechcela a nepristane ti to tak veľmi.. mne sa najviac páčil 5. účes, kučeravé rozpustené podľa mňa sa to úplne hodí na svadbu, je to také romantické a rozkošné ! :) alebo 6. ten je tiež úplne dokonalý, a hodí sa ti podľa mňa najlepšie :) 7. sa mi nepáči pretože máš vlasy len v zadu.. vpredu to podľa mňa nevyzerá dobre :/ 8. a 9. kučery sú také neprirodzené :X to sa mi taktiež nepáči .. a 10. tiež celkom fajn :) ale u mne jednoznačne vyhráva 6. a 5. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mě se líbí 5. 6. a 7.
    Drdoly se mi moc nelíbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Najviac sa mi páči 5. a 6. :)
    úplne úžasné sú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Úplně nejvíc se mi líbí 6 a na druhém místě 5. Ale i vlnky ti moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. :) mne sa najviac pačilo asi 6 a 7 .. ale aj 11 je velmi pekny uces :) krasnu svatbu prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Waaau, všechny jsou nádherné,až na ty moc vlnkaté :) Budeš krásná nevěsta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. teda holky dakujem za kopec krásnych komentárov. Vidím, že učes číslo 6 u vás vyhráva. Aj u mne je favoritom a druhým favoritom je účes číslo 5. Tak uvidíme, na rozhodnutie mám ešte niekoľko dní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Na tebe sa mi najviac páči 6,7 a potom ešte 10 :) ale 6 je TOP :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 6 a 7 nádherné! ♥ ale myslím, že 6 je naozaj krásny účes :) ja by som určite zvolila ten :)

    WerushBerry

    OdpovedaťOdstrániť
  27. mne si sa najviac pacila v 6, krasne a prirodzene

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Já bych se musela vdát 13x, protože všechny účesy jsou tak senzační, že bych si prostě n-e-d-o-k-á-z-a-l-a vybrat jen jeden. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 5.,6. a 10. Vlnky ti strašne idú. S tými vypnutými vlasmi spredu si nič nerob, ja mám tiež stále pocit, že sa mi také nehodia a nosím ich veľmi výnimočne, lebo sa s takými necítim byť ani pekná ani v pohode :D

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Mně se nejvíc líbí první a čtvrtý drdol, jsou fakt skvělé! Rozpuštěné vlasy se mi na nevěstách nelíbí a už vůbec ne ty umělé vlnky, vypadá to dost lacině. Ale jsem si vědoma, že mám obvykle zcela odlišný názor než většina lidí :-) No dobře, tak ještě 7... :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  31. 2,6,7, a 11! urcite si vyber z tychto vyzeraju skvele! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. pre mňa úplne ten 6! Mne sa na nevestach moc nepacia rozpustene vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. 5 je top :) Vyzerá skvele aj spredu, podľa mňa ti najviac pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Krásne účesy. Mne osobne sa najviac páčili tie drdoly 1 alebo potom 6 bola zaujímavá. Tie kudrlinky mi prídu už dosť zastaralé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Veľmi pekné účey. Mne sa páčila 5-ka,6-tka,7-čka,8-čka a tie posledné u druhej kaderníčky tie s kučerami. :-)
    http://noturning-back.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. veľmi pekné účesy, všetkým babám odporúčam na rôzne variácie účesov aj clip in vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Za mě 6-tka :) To je uvolněné, moderní, ale záleží i na tom, jaké budeš mít šaty :) Mě kadeřnice před svatbou vyzkoušela jeden jediný účes a hned jsme se shodly, že "OK, může být" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Waw, to som nevedela, že sa skúša toľko účesov...mne sa páči tá prvá polovica účesov, tie z druhej návštevy sa mi nepáčia vôbec..prídu mi také akési moc jednoduché, aj keď je jasné, že je to len skúška...no neviem..6 a 7 vyhráva...teraz som zvedavá ako si tie vlasy na svadbe mala, musím ísť vygoogliť, viem, že fotos zo svadby som pozerala, takže to tu niekde bude:)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!