Ako na jemné a hladké ruky s triom od TianDe

By Zuzulienka - 28.9.13

Ruky sú našou súčasťou, bez ktorej by sme si už nevedeli predstaviť život. Robíme s nimi naozaj takmer všetko, sú totiž takým našim hlavným nástrojom. Pomocou nich píšeme (ručne aj na počítači), varíme, jeme, umývame sa, obliekame sa, gestikulujeme, vyjadrujeme pocity a všeličo iné. Preto by sme im za toto všetko mali dopriať aj náležitú starostlivosť. Denne na ne totiž vplýva množstvo faktorov. Nielenže s nimi urobíme tisíc pohybov denne, ale počas celého dňa sa na ne nalepí množstvo baktérií, škodlivín a tie z nich nedostaneme inak ako pravidelným umývaním. Avšak to nám zase pokožku rúk vysušuje a preto je potrebné si ruky aj pravidelne krémovať. S tou vodou to však určite nepreháňajte, nemusíte sa zaraz zbaviť všetkých baktérií (ani sa vám to nepodarí). Ľudské telo je na určité baktérie zvyknuté a mnohokrát mu prehnaná čistota škodí viac, ako pár baktérií.


Ale relaxáciu a oddych si naše ruky predsa len zaslúžia. Všetky ich chceme mať jemné, hladké a hydratované. Preto vám dnes ponúkam návod na to, ako dopriať svojim rukám skvelú starostlivosť s kozmetikouTianDe, o ktorej som vám nedávno písala.
Rada by som vám predstavila tri produkty TianDe, ktoré sa dajú použiť aj samostatne, ale ako trio pod názvom Master Class, sú skvelou kombináciou pre hladké a nekonečne jemné ruky. Tak poďme na to.


1. Univerzálny hroznový peeling TianDe
Prvým krokom je nanesenie hroznového peelingu na suché ruky. Áno, dobre čítate: „suché ruky“. Ak ste väčšinou zvyknuté na nanášenie peelingu na navlhčenú pokožku, tak tu to bude trošku iné. Celkovo je tento peeling trošku iný, je to skôr gél s drobulilinkými zrniečkami.
Snažíme sa peeling dostať všade, aj do záhybov medzi prsty. Na rukách sa vám začnú robiť jemné žmolky, ničoho sa však nebojte, je to správny postup. Tie žmolky sú len odumretá, suchá koža. A tak to má predsa byť, chceme sa zbaviť starej kože. Ruky následne po 1 – 1,5 minút takého masírovania opláchneme vlažnou vodou. Čo mňa prekvapilo, že už po tejto aplikácii som videla, že ruky boli naozaj jemné. Dokonca sa mi zdalo, že mi zliezla aj farba a zostali také bledé :) 
Tento peeling je možné použiť na ktorúkoľvek časť tela – tvár, dekolt a celé telo. Odporúča sa ho však používať max. 1 krát týždenne, čo si myslím, že je úplne postačujúce.


2. Telová soľ s vôňou ruže TianDe
Ako druhý produkt použite túto telovú soľ s vôňou ruže. Ruky tentokrát už navlhčite, resp. nechajte si ich mokré od predošlého kroku a 1 – 1,5 minúty masírujte telovou soľou. Potom opláchnite. Ak je telová soľ pre vás novinkou, dozviete sa o nej niečo viac v mojom ďalšom pripravovanom článku.
Táto soľ obsahuje kryštáliky morskej soli a preto nie je vhodná na tvár a krk, kde je pokožka jemnejšia, ale na zvyšok tela ju používajte bez obáv. Taktiež však max. 1 krát týždenne.
Po použití tejto soli ruky jemne osušte. Musím povedať, že po týchto dvoch krokoch boli moje ruky naozaj hladké a jemné. Bála som sa, aby náhodou neboli po takýchto dvoch peelingoch až príliš vysušené, pretože po použití vody musím ihneď naniesť krém, inak mám pocit suchých rúk. Tu sa ten pocit nedostavil. Ruky boli akoby vyživené už len samotným použitím týchto dvoch produktov.


3. krém na ruky s aloe vera TianDe
No, ale napriek dobrému pocitu je potrebné na dokončenie celého procesu natrieť ruky krémom s Aloe vera. Tento krém je jemnej konzistencie, ktorá sa rýchlo vstrebáva, nemáte pocit mastných rúk, ale sú naozaj krásne hydratované. Jediné, čo mi na tomto krémiku trošku vadí, je jeho parfumácia, ktorá mi nie je veľmi pochuti. Ale to sú len moje osobné preferencie. Avšak s hydratáciou by som ho kľudne prirovnala k mojej obľúbenej indulone. Stačí malý hrášok na obe ruky a hydratácia zaručená. A ak použijete celý postup, ako som vám ho uviedla, tak ruky nebudú len hydratované, ale aj hladučké, jemné na dotyk a ako znovuzrodené. A to fakt.


Celý postup vôbec nie je náročný na čas. Celkovo vám zaberie  necelých 5 minút a ruky budete mať krásne hladké a svieže.

Tak čo, skúsite TianDe? Alebo už ste skúsili?

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Po téhlé procedůře jsou ručky jako od miminka. Když jsem poprvé používala ten peeling, tak jsem byla v šoku jak to pěkně odstraňuje starou kůži. Jinak tu tělovou sůl můžeš nechat klidně působit déle. Dokonce se doporučuje (zejména u starších lidí) nanést silnější vrstvu na karpální tunel (za zápěstí) a nechat působit. U mě na blogu Gleys is Here jsem se Tiande také párkrát věnovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuto značku vůbec neznám, díky za informace :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!