Aké boli a stále sú moje Vianoce

By Zuzulienka - 27.12.13

A máme po Vianociach - verím, že si to dnes povedali mnohí z vás, hlavne tí, ktorí musíte už dnes nastúpiť znovu do práce. Mňa sa to našťastie netýka a Vianoce mám až do 7. januára. Neskutočne sa z toho teším a užívam si voľno ako najlepšie sa dá.
Vianočné voľno sa pre mňa začalo už piatkovým vianočným firemným večierkom, kde som si pochutila na kapustnici (ktorú síce vôbec nejedávam, ale táto bola fakt dobrá!) a rezni so šalátom, ktoré ste mohli vidieť už v predchádzajúcom poste.


Ako outfit som zvolila tieto šatičky, ktoré ste mohlli vidieť v tomto príspevku. Niektoré fotečky sú v horšej kvalite, no fotilo sa väčšinou mobilom v rôznych svetelných podmienkach.
Nasledujúce dva dni som strávila vypekaním, upratovaním, balením darčekov a zdobením nášho príbytku. Vznikli z toho nejaké vianočné dobroty, vianočný stromček, zabalené darčeky a čistý byt :)


Deň pred štedrým dňom sme sa vybrali ešte na menšie necielené nákupy. teda skôr to bolo tak, že manžel išiel do posilky v jednom obchodnom centre a ja som si zatiaľ pobehala nejaké obchodíky. Ulovila som si nejaké tielka, rukavice, šál, sukňu a ponožky. Nezabudla som ani na polovičku a tiež som mu kúpila nejaké tielka.


Pred štedrým dňom večer... niekto tam tie darčeky musel dať :)


Štedrý deň sme strávili u manželových rodičov - na večeru boli oplátky s medom a cesnakom, hrachová polievka, kapustnica, 4 druhy rýb a klasický zemiakový šalát. Bolo to trošku iné, moja rodina máva štedrú večeru bez polievky, jeme iba oplátky, jabĺčko a potom vyprážané rybie filé so šalátom. Ale tak všade je to inak. Ako je to u vás?


Po večeri nasledovalo rozbaľovanie darčekov. Pod stromčekom sa nazbierala pekná kôpka a každý si tam našiel min. 3 darčeky. Postupne sme všetko rozbaľovali a tešili sa nielen z tých svojich,ale aj z toho akú radosť majú z darčekov ostatní.


Ježiško nezabudol ani na mňa, pod stromčekom som si našla samé krásne veci. Najviac ma potešil "tajný" darček od manžela - parfém, o ktorom som podľa veľkosti balíčka tušila vopred, že to bude parfém, no netušila som aký. O to bola zvedavosť väčšia a v duchu som sa modlila, aby to nebol nejaký smradľavec :D
Našťastie vybral dobre, priam ukážkovo a veľmi ma potešil. Chanel Chance - naozaj krásne vonia!


Ďalším darčekom, ktorým ma potešil bol krásny strieborný náhrdelník so Swarowskeho zirkónmi. Kupoval ho síce na poslednú chvíľu, ale aj to sa ráta.


Okrem týchto vzácnych darčekov od lásky som si pod stromčekom (aj u mojich rodičov) našla aj nejaké knihy, módne doplnky, bižutériu, či kozmetiku (nenafotila som všetko). Musím povedať, že všetky darčeky ma veľmi potešili, vážim si ich a som vďačná tým, ktorí ma obdarovali.


Príjemným darčekom bola aj táto zásterka na varenie, ktorú som dostala od sestry.


Nenahraditeľné je však aj to, ak sa z  vášho darčeka teší niekto iný. Môj manžel dostal odo mňa športovú tašku a šálku jeho obľúbeného futbalového tímu a to bolo radostiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.


Prvý sviatok vianočný sme strávili pojedaním vianočných dobrôt a návštevou, kde majú malé detičky a tak sme ich chceli prekvapiť aspoň malou drobnosťou.


No a včerajšok sme strávili u mojich rodičov, kde nás tiež čakali krásne darčeky (fotené už vyššie), mojej babičky, ktorá ma tiež prekvapila krásnym darčekom v podobe krásnych osušiek (samozrejme ani ja som na ňu nezabudla a kúpila jej darček), a večer sme zakončili domácou pohodičkou vo dvojici :)


Tak si ešte užívajte sviatky-nesviatky, oddychujte, jedzte koláčiky (diéty sú povolené až od nového roka) a ak vám zostali peniažky, vyrazte na zľavy, ktoré práve dnes všade začínajú!


Ako ste strávili Vianoce vy? Doniesol vám Ježiško to po čom ste túžili?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Vánoce sis musela opravdu užít!:)
    Já je měla hodně klidné za což jsem vlastně ráda, teď už poslední Vánoční návštěva a je po Vánocích:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo jo užila a ešte stále som neskončila, čaká ma toho dosť, až mám pocit, že si vôbec neoddýchnem :)

      Odstrániť
  2. Tak toto bolo krásne čítanie :) Vidno že si sviatky užívaš plnými dúškami. Len tak ďalej, volno sa ešte nekončí. Ten strieborný náhrdelník je nádherný aj keď na poslednú chvílu, velmi sa mi páči aj bižutéria. Zástera je original :) Mňa najviac potešila kniha Hostitel od Stephenie Meyerovej, tú som chcela od kedy o nej viem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, pre mňa sa určite nekončí. Dnes to vidím na nejaké povianočné výpredaje - takže smer obchody. Je super, že si si našla darček, ktorý si chcela - to vždy najviac poteší. Uži si ešte krásne chvíle :)

      Odstrániť
  3. Vánoce jsi si opravdu moc užila! Tvé fotky jsou krásné pozitivní a dárečky krásné :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno užila a stále užívam. Pohodička ako má byť :)

      Odstrániť
  4. Jů, je to super jak sis užila Vánoce :) přesně tak by to mělo být :) máte krásný stromeček a z tebe přímo čiší ta pohoda a klid :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné dárky, krásně se článek četl :-) My máme na štědrovečerní večeři rybí polévku a kapra s bramborovým salátem. O těch plackách s medem a česnekem mi říkala kolegyně, která je ze Slovenska a musí to být moc dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny článok, a veľmi krásne šperky si dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!