Môj náhrdelník z Womanology.sk

By Zuzulienka - 12.4.14

Krásne sobotné ránko!
Tak som sa rozhodla, že vám občas predstavím nejaký zaujímavý eshop a stránku, ktorej bude venovaný celý príspevok. Takýchto stránok, ktoré by som vám rada dala do povedomia je totiž veľa.
Dnes začnem eshopom www.womanology.sk, ktorý predáva to, čo poteší každú ženskú dušičku. Bižutériu, šperky, doplnky, teda drobné radôstky, ktoré nám dokážu spríjemniť každý deň a oživiť každý outfit. Ja som si tam tiež niečo vybrala, no čo to je, sa dozviete až po rozkliknutí príspevku.




Womanology.sk ponúka šperky a bižutériu od výmyslu sveta. Nájdete tu klasické či vintage šperky, výrazné náhrdelníky, známe shamballa náramky, handmade bižutériu, či dokonca šperky na ples a svadbu. Môžete si vybrať samostatný doplnok ako náušnice, prsteň, či náhrdelník, alebo rovno celý set.
Stránka je prehľadná s veľkými obrázkami a vy si môžete vyfiltrovať presne to, čo vás zaujíma. Chcete vidieť všetky šperky určené na ples a svadbu? Alebo vás zaujímajú len Náhrdelníky? Žiadny problém.




Zaujímavými kategóriami sú napr. Brošne na topánky, Soutache šperky, či rôzne Doplnky do vlasov.
Ak aktuálne hľadáte nejaký drobný šperk a nechcete sa veľmi rozhadzovať, kliknite si na kategóriu Šperky za euro.
Ak chcete byť trendy - určite si ľahko vyberiete z kategórie Módne doplnky.
Proste z každého rožka troška.



Ja som eshop do detailu celý presnorila a nakoniec sa rozhodla pre tento krásny výrazný modrý set, ktorý obsahuje náhrdelník a náušnice v tvare kvapiek. Set pôsobí veľmi elegantne, a s výberom som veľmi spokojná.


Tak, čo poviete? Páči sa vám náhrdelník? Poznáte Womanology.sk? Vedeli by ste si niečo vybrať?
Užívajte si sobotu!

  • Share:

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Krásné :)) E-shop neznám, mrknu na něj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný náhrdelník! Tuto značku neznám, ale určitě se po ní podívám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherný náhrdelník! hned se jdu na stránku kuknout :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Poznám tú stránku, ale ešte som si z tade nič neobjednala. Je pravda, že tam majú veľa krásnych vecí a ja si neviem vybrať! Tiež som ho presnorila úplne celý :D Vybrala si si veľmi dobre. Mám taký pocit, že sa ti viacej teraz páči modrá, či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no áno, máš v podstate pravdu. Modrú mám rada a ked som si vyberala náhrdelník - tak som si povedala, že modrý ešte nemám. Preto som si ho vybrala :)

      Odstrániť
  6. Náhrdelník je opravdu nádherný:) Na jejich stránky, se hned kouknu:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tento eshop som predtým nepoznala ale majú tam krásne šperky, vdaka za tip :)
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tiež dakujem za tip, už som si objednala z tej stránky taký kolarový set a som velmi spokojná....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!