Kúra, ktorá dodá vašim vlasom život!

By Zuzulienka - 14.5.14

Značku Weleda vám asi nemusím predstavovať. Určite ju totiž poznáte. Je bežne dostupná v drogériách a eshopoch. Jedným z týchto eshopov, kde ju môžete kúpiť je aj www.naturalisvita.sk. Táto značka ponúka kozmetiku rôzneho druhu, nevynechajúc aj tú vlasovú, ktorú som sa rozhodla vyskúšať v podobe kúry – Ovsená kúra na vlasy Weleda.
Táto kúra je vlastne akousi maskou a napriek tomu, že maskám na vlasy veľmi neholdujem (nechce sa mi nikdy čakať, kým pôsobia, príde mi to celé ako zdĺhavý proces), tak táto ma zaujala a rozhodla som sa ju vyskúšať.


Ovsená regeneračná vlasová kúra od Weledy sľubuje, že navráti vlasom lesk a pružnosť. Obsahuje jojobový olej a bambucké bio maslo. Má jemnú sviežu vôňu a jej konzistencia je poriadne krémová. Niekto si možno povie, že čo už len taká kúra z ovsa môže dokázať. Poviem vám, že veľa. Je totiž preukázané, že ovos nielen v strave vlasy posilňuje a dodáva im vitamíny. Celkovo určite viete, že ovos je veľmi prospešný pre naše telo.




Tak som sa pustila do používania. Práve v tom čase som bola aj u kaderníka a dala som si vlasy o 5 cm podstrihnúť. Aj keď sa strihám strašne nerada, vlasy to už potrebovali. O niekoľko dní si hovorím, že tie moje vlasy sú akési iné, také oživené a veselé, to podstrihnutie im poriadne prospelo. Neskôr mi však zaplo, že to nebude podstrihnutím, ale práve spomínanou kúrou Weleda.


Už po prvom použití som o niekoľko dní spozorovala, že moje vlasy sú také iné, ani som nevedela popísať aké, ale keď som si následne čítala popis na obale od Weledy, prišla som na to, že slovo pružnosť ich aktuálny stav dokonale vystihuje. Sú pružné, krásne sa lesknú a vyzerajú zdravo, a to nielen deň po použití kúry. Táto pružnosť im vydrží aj ďalšie umytie, dokonca by som povedala, že sa ešte znásobí.

Kúru používam raz týždenne, myslím, že to úplne stačí. Po umytí vlasov šampónom a vysušení uterákom si votriem tento krém do vlasov – používam hlavne po dĺžke vlasov, nie na korienky – a nechám pôsobiť 10 minút. Potom zmyjem a vlasy väčšinou nechám voľne uschnúť. Vlásky sú po umytí vyživené, zacelené, voňavé... a samozrejme nasledujúce dni sú krásne lesklé, pružné a plné života.
Naozaj výborná kúra na vlasy, ktorá im dodá život!

Odporúčam! 150 ml balenie dostanete za najlepšiu cenu 8,60 € na www.naturalisvita.sk. A keď píšem, že najlepšiu cenu, tak to myslím doslovne.
Alebo ste ju už skúšali?

Majte krásny stred týždňa!

  • Share:

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Já teď dodělávám masku od Elseve Total Repair, je báječná, ale chtěla jsem zkusit přírodu, tak asi půjdu do tohohle. Cena je teda šílená, ale pokud je vážně tak dobrý, tak bude můj. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přesně něco takového, co dodá vlasům život bych potřebovala. Po barvení je mám jako sušenku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prípravky na vlasy tohto radu od Weleda sú skvelé :) ja mám Regeneračný ovsený šampón a určite si kúpim aj túto vlasovú kúru.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som mala pšeničny sampon a za mna 10000 bodov. Chystam sa na tento ovseny, uz kopec ludi pisalo ze je uzasny!.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala pšeničny sampon a za mna 10000 bodov. Chystam sa na tento ovseny, uz kopec ludi pisalo ze je uzasny!.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som ju veľmi chcela vyskúšať, ale u nás v DM ju bohužiaľ nemali. A nechcelo sa mi zasa obejdnávať z netu, lebo to čakanie je strašné. :-D tak som sa rozhodla aspoň pre kondicioner, tak som zvedavá, či uvidím nejaký rozdiel. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!