Outfit: Na prechádzke

By Zuzulienka - 30.5.14

Prechádzky sú niečo, čo s mojim manželom absolvujeme pravidelne. Keď je krásne počasie, okamžite sa obliekame a vyrážame. Bola by totiž škoda presedieť ho doma pred telkou. A na prechádzku sa treba vždy obliecť a obuť pohodlne. Preto zo skrine vyberáme nielen pohodlné oblečenie, ale aj obuv. 
Tak tomu bolo aj minulý víkend.



Vytiahla som ľahučké biele tričko, tenučké rifle, balerínky a malú listovú kabelku. Absolvovali sme prechádzku mestom, zastavili sme sa na kávičke a zmrzline a deň bol hneď krajší :) 


Tričko: Terranova
Rifle: Reserved
Kabelka: Vietnamci
Balerínky: F&F





Tiež milujete prechádzky?V akom outfite sa cítite najpohodlnejšie?
Krásny piatočeeeek!

  • Share:

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Jednoduché, pohodlné a pekné :) Perfektný outfit na prechádzku. A kabelka je naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sekne :-) ten úsměv ti moc sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký! Fakt mě to zaujalo, proti jiným outfitům, co tu holky na blogách předváděj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné a jednoduché. A balerínky jsou top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá kabelka je krásna! Super jednoduchý outfit ;)
    http://petrakomarova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Také pekné nenápadné balerínky by som privítala, ale stále som nenašla tie 'pravé' :D
    Na fotkách ti to veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzeráš veľmi pekne aj outfit sa mi páči :) Viem si ho predstaviť aj na sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jednoduchý outfit a tak strašne krásny!:) A tie baleríny sú úžasné, aj ja si už musím nejaké také zaobstarať! :) (Krásny článok ako vždy)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!