Radosti...

By Zuzulienka - 17.5.14

Každý deň je dôvodom na radosť.... Či prší alebo svieti slnko, jednoducho každý deň by sme si mali nájsť aspoň malú drobnosť, ktorá nás potešila. Nezáleží na tom, či to je materiálne, alebo nemateriálne, ale musí to byť niečo, čo nás potešilo.
Mňa v posledných dňoch potešilo celkom dosť vecí. Ale ukážem vám len tie materiálne, v podobe malého randomu :)


A začnem hneď tým najkrajším - takto si ma rozmaznáva moja drahá polovička a potom, že vraj stále jem sladkosti. Ale samozrejme kvet a čokoláda - tak to sú tie najlepšie darčeky pre ženu, hocikedy, len tak...



Parfum Lanvin Marry me
Parfumov mám niekoľko, no na tento som si tak zvykla, že ho musím mať vždy okrem iných. Váhala som, či kúpiť radšej niečo iné z môjho parfum wishlistu, ale nakoniec som skončila pri mojom obľúbencovi. Tej vôni jednoducho nejde odolať.


Kruhové náušnice
Náušnice sú moju závislosťou už veľmi dávno. Milujem hlavne tie výrazné, malé guľky do uší mi nič nehovoria a mám pri nich pocit, ako keby som ani nič nemala. Naopak veľké náušnice tvár podľa mňa rozžiaria. Preto aj tieto moje najnovšie sú veľké. A kruhové. Tie totiž nikdy nevyjdu z módy a každá žena by aspoň jedny také mala mať :)


Náhrdelník Choies
Už ste si určite všimli, že náhrdelníky sú u mňa čoraz obľúbenejšie. Stále mi nejaký pribudne a tento je najnovší. Musela som ho objednať hneď ako som ho videla u blogerky Lucky. Strašne sa mi zapáčil a naživo je ešte krajší!


Srdiečko
Takýmto drobným suvenírom z výletu ma potešila moja sestra. Krásna dvojica drevených srdiečok, ktoré sa už vynímajú na poličke v obývačke.


Balerínky a tenisky
Aj keď mám radšej lodičky, nevyhýbam sa ani balerínkam a občas ani teniskám. Táto dvojka ma veľmi potešila. Bola totiž kúpená za super cenu na Topankovo.sk.


Červené šatičky
Tak tieto šatičky vám onedlho predstavím aj na sebe a taktiež aj skvelý eshop, z ktorého sú. Zatiaľ vám musí stačiť iba tento malý detail.


Tak to je na dnes všetko...
Povedzte, čo najviac potešilo za posledné dni vás?
Mimochodom giveaway vyhodnotím až dnes večer, včera som to nestíhala.
Užite si voľnú sobotu!

  • Share:

You Might Also Like

18 komentárov

  1. Ty kruhové náušnice,jsou nádherné!:), Náušnice jsou taky mojí už dlouhodobou závislostí,mám jich doma strašně moc,ale pořád mám pocit,že si musím koupit další a další:) Jinak ten náhrdelník je moc hezký,:) Můžu se zeptat z které stránky jsi ho objednávala?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sme na to rovnako. Tiež mám nespočetné množstvo náušnic, nosím ich každý deň a bez nich si prídem ako nahá.. Náhrdelník je zo stránky
      http://www.choies.com/product/gradient-color-rhinestone-necklace-with-tie_p23218

      Odstrániť
  2. Pekne si ťa rozmaznáva priateľ, ale tak to má byť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty naušničky jsou krásné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě očaroval náhrdelník, je krásný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa tiež, proste ked som ho videla, chcela som ho :)

      Odstrániť
  5. Krásné věci, kytička a čokoláda by udělala radost mě :) náhrdelník je taky moc krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to verím, kytička a čokoláda sú veci, s ktorými nikto nikdy nič nepokazí :)

      Odstrániť
  6. Moc se mi líběj ty dřevěný srdíčka :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, ten náhrdelník je naozaj prekrásny! ♥
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak tak ten nahrdelnik aj mna hned zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten náhrdelník je moc krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!