Sladké letné limitky od Balea

By Zuzulienka - 19.8.14

Leto sa nám pomaly chýli ku koncu, no letnej kozmetiky sa stále nemusíme vzdať. Vedia to aj v Dm drogerii, pretože aj v polke leta kľudne prišli  s voňavou limitovanou edíciou od Baley. Vôbec im to nevyčítam, práve naopak, som rada, pretože ja sa ešte aspoň na chvíľu chcem cítiť letne.

Bale je naozaj jedinečná značka, ktorú dostanete kúpiť výhradne v DM drogerii. Je cenovo veľmi prístupná a ja sama od nej používam zopár stálych produktov, s ktorými som naozaj spokojná.


No ale prejdime k samotnej limitovanej edícii. jedná sa o tekuté mydlo a krém na ruky. Na prvý pohľad by ste si mysleli, že sú to obe tekuté mydlá, teda aspoň ja som zvyknutá, že tie bývajú práve v takýchto malých fľaštičkách s pumpičkou. Je to však akoby taká správna letná dvojka - umyjete ruky a hneď môžete aj nakrémovať.


Tekuté mydlo Süßer  Flirt  - jemné mydlo s vôňou dule a divej ruže. Naozaj zaujímavá kombinácia, ktorá vytvára exotickú vôňu. Mydlo jemne čistí a ošetruje vaše ruky. Malo by zachovávať aj prirodzenú hydratáciu, avšak moje ruky sú také, že s čímkoľvek ich umyjem, suché sú aj tak. Preto im treba vždy po umytí krém.


Krém na ruky Frohlicher Schabernack - s vôňou maliny a citrónovej trávy - naozaj úžasná sladká kombinácia vôní, ktorú by ste najradšej zjedli. Avšak môžete si túto vôňu vychutnať vždy, keď si tento jemný krém nanesiete na ruky. Krém by som skôr označilo ako mlieko, lebo je redšej konzistencie. Čo ma milo prekvapilo je, že naozaj hydratuje. Zvyčajne sa takýchto parfumovaných krémov stránim, lebo mám s nimi skúsenosť, že vôbec nehydratujú. Tento je však naozaj iný. Ruky príjemne hydratuje, regeneruje a vyhladzuje pokožku.


Obe tieto letné limitky stoja za vyskúšanie. Poponáhľajte sa, aby im v DMke ešte mali :)
Alebo ste ich už skúšali?

Majte krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Super príspevky máš,už dlhšie sledujem tvoj blog veľmi sa mi páči !! :) Bola by som rada ak by si ma aj ty podporila sledovaním !! :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem si z této kolekce koupila sprcháč a ten krém na ruce :)

    Sororessa
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně už ten obal připadá sladký, rozhodně bych si chtěla koupit sprcháč :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten malinový krém! Po ňom najbližšie idem ako po údenom!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!