Balea peeling s vôňou mandarínky a pomaranča

By Zuzulienka - 23.9.14

Balea je  značka známa naozaj každej z nás. Napriek tomu, že ju dostanete kúpiť výhradne v DM drogérii (mojej najobľúbenejšej), neverím, že sa tu nachádza nejaká čitateľka, ktorá by ju nepoznala. Je to cenovo dostupná značka, ktorá prichádza na svet stále s novými a novými produktami. Naozaj stále má čím prekvapiť a najnovšie ma tak prekvapila tým najvoňavejším peelingom, aký som kedy mala. Krásna ovocná svieža vôňa, ktorú by ste najradšej zjedli.


Od Baley som v minulosti skúšala veľa produktov, no peeling žiadny. Keď sa mi tento dostal do rúk, nevedela som od neho odtrhnúť nos. Milujem voňavú kozmetiku, radosť ju používať.
Na tento peeling som sa veľmi tešila, až ho vyskúšam. Prvýkrát tomu tak bolo pred dovolenkou. Predsa pokožku je vtedy potrebné vyhladiť a zjemniť, aby sa nám pekne rovnomerne opálila.




Peeling má praktické balenie s otvorom v spodnej tube. Tieto typy balenia mám najradšej, produkt je tak vždy tak pripravený na aplikáciu a nemusíte tubou nijako triasť alebo účet, aby ste ho vydolovali von.
Peeling po nanesení na telo vytvorí jemnú penu. Obsahuje stredne hrubé, no zároveň jemné zelené zrniečka, ktoré pokožku starostlivo zbavujú odumretých kožných buniek, nečistôt a zároveň rozprúdia krv. 


Už pri prvej samotnej aplikácii som cítila, že peeling obsahuje nejakú zložku, ktorá zanecháva pokožku jemnú a hydratovanú. Peelingy bežne používam tak raz do mesiaca, no tento by som najradšej používala každý deň. Myslím, že by to v tomto príprade ani nebol problém, pretože peeling je naozaj jemný a pokožka po ňom zostane hladká, svieža, vypnutá a prekrvená bez akýchkoľvek znakov podráždenia, či vysušenia.



Takže u mňa jednoznačne tento peeling aktuálne vedie a myslím, že dlho ho žiadny iný neprekoná. Tá vôňa a účinky naozaj stoja za to.

Skúšali ste ho?

  • Share:

You Might Also Like

12 komentárov

  1. A jak ho nanášíš? Normálně rukama??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, asi ho budu muset vyzkoušet :D
    Radka z blogu Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já Baleu moc nevyhledávám, několik výrobků jsem zkoušela, ale žádný mne nenadchl. Ale tenhle peeling vyzkouším už jenom kvůli té vůni.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím priznať že ja peelingy nepoužívam.. sem tam som si dala jeden od Garnieru.. ale aj to som mala pleť viac vysušenú. Možno skúsim tento a až bude vyhovovať budem používať peeling pravidelnejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zrovna jsem jeden peeling dopoužívala, takže nový by se mi hodil:) tento podle recenze musí být úžasný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem se tady na tu vůni hrozně těšila, ale vadí mi tam ten pomeranč. Představovala jsem si to tak nějak nakyslejší:(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hneď poň bežím do dm, už sa neviem dočkať, keď ho ovoniam! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som ho ešte neskúšala, ale keď som si prečítala nadpis, prvé čo mi napadlo boli Vianoce ! :D :) Musí voniať úžasne :)
    Pozývam Ťa na GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si ho kúpila už na začiatku leta, je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už jsem si ho pořídila, ještě jsem ho nezkoušela, ale strašně se těším :)).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!