Dovolenka Chorvátsko

By Zuzulienka - 6.9.14

Krásne ránko dievčatá!
Po niekoľkodňovej odmlke sa opäť ozývam. Tento týždeň bol trošku náročnejší a preto ste mali posledný príspevok v pondelok, ktorý bol prednastavený a spolu s ním aj niekoľko predošlých príspevkov, inak by tu asi 2 týždne nič nebolo, čomu som sa chcela vyhnúť. Na blog totiž veľmi čas nebol, keďže som bola v zahraničí na dovolenke. Vrátili sme sa v utorok a bolo naozaj vynikajúco, počasie nám vyšlo krásne až na posledný deň, kedy prišli búrky, dážď a vietor, ale to nám už veľmi nevadilo, keďže predošlé dni sme si slnka a tepla užili až-až. Preto dnešný príspevok bude len takým mixom fotiek z Chorvátska :)


Bývali sme v apartmáne, z ktorého bol naozaj krásny výhľad na more a z ktorého nás každý večer očaril úplne iný západ slnka. Každý slnečný deň sme strávili na pláži, večer sme sedeli na našej úžasnej terase, grilovali si, alebo si len vychutnávali pohodu a ničnerobenie.







Z prvého dňa na pláži...


Zmrzlina nesmela chýbať...





Večer v meste...


a v prístave...




Grilovali sme...




Krásne čisté more...


No a v posledný deň sa more takto rozbúrilo...


Ale boli sme aspoň na výlete, kde sa nám podarilo zachytiť aj takéto krásne výhľady...


A na záver jedna spoločná...


Kde ste boli vy tento rok na dovolenke a ako ste boli spokojní?
Tak majte peknú sobotu!

  • Share:

You Might Also Like

23 komentárov

  1. No téda nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Crikvenici som bola pred pár rokmi tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky. Moc Vám to spolu sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Překrásná fotky :) Fakt nádhera a Tobě to moc sluší i Vám s přítelem :). Máš krásnou postavičku
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ach chcela by som tam isť hned teraz!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V Crikvenici som bola pred pár rokmi. Dovolenka to bola super len som bola sklamaná, že tam nebolo otvorené more, všade dookola ostrovy, trošku som si pripadala ako na Liptovskej Mare :) A super, že vám vyšlo počasie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky, pekné miesto ste si vybrali:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hi dear and congratulations for this post! Me too in Croazia this years....I see Novi Vinodolski, Dubrovnik, Biograd and Zadar. And you? I have some posts on my blog from my holiday. If you want let me know what you think! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aké krásne modré more! Veľmi vám to spolu pristane... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásné fotky!! chci zase pořádné léto a prázdniny :( a más hezkou postavu

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné fotky a moc vám to oběma sluší! :-)

    Hezkou sobotu,
    http://co-ostatni-nevidi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne fotografie :) Hneď by som tam šla :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekné fotky, ja som bola taktiež v Chorvátsku. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je krása <3 ! Také jsem letos chtěla do Chorvatska, ale nakonec jsme byli v Itálii a taky to tam bylo úžasné :). Musím ti pochválit dokonalou postavu!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásný pá jste! A to tvoje bříško je luxusní!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásne fotky, prostredie. Pristane Vám to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jej, aký ste krásny párik a v tých mikinách na poslednej fotke ste zlatí. :-) A ešte musím pochváliť Tvoju postavičku! Z ostatných fotiek vyzerá, že ste sa mali výborne. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Milé kočky! Velmi pekne vám dakujem za všetky vaše krásne komentáre :) Nestíhala som odpisovať, tak aspoň takýmto spôsobom ďakujem! Každý jeden milý komentár ma vždy poteší!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!