Dymové líčenie s Yves Rocher paletkou

By Zuzulienka - 9.11.14

Dymové líčenie je stále veľmi populárne. Dokážete s ním vykúzliť krásne mačacie oči a neodolateľný pohľad. Mne sa tento druh líčenia naozaj veľmi páči, no nosím ho málokedy, pretože som príliš lenivá na jeho vytváranie. Keď mi však prišla domov paletka od Yves Rocher a uvidela som aké tiene obsahuje, vedela som, že budú ako stvorené práve na dymové oči a že sa s ňou vyhrám.


Paletka od Yves Rocher s názvom Couleurs Nature vyzerá naozaj veľmi luxusne. Zlatistý zrkadlový obal v sebe ukrýva štyri krásne tiene s ryžovým extraktom a dokonca v 6 rôznych farebných variáciách. Ku mne sa dostalo farebné prevedenie Bleu Eclacant, ktoré obsahuje odtiene najvhodnejšie na klasické dymové líčenie. Okrem dymového líčenia však s paletkou viete vytvoriť nespočetné množstvo rôznych líčení.
Výhodou paletky je, že obsahuje praktické zrkadlo a taktiež 2 obojstranné aplikátory.







Na zadnej strane je dokonca návod, kam ktorý tieň naniesť.
Tiene majú extra jemnú textúru s jemnučkými trblietkami. Hlavne biely odtieň je plný trblietok a krásne vám rozžiari oči. nanášajú sa naozaj veľmi jednoducho, aj pomocou priložených aplikátorov aj pomocou vlastného štetčeka. Tiene je možné nanášať na sucho aj na mokro, zakaždým tak bude líčenie úplne iné. Ja som skúšala zatiaľ len líčenie na sucho. S líčením som to naozaj veľmi nepreháňala a zaradila by som ho skôr medzi tie jemnejšie dymové líčenia. Dá sa to totiž aj výraznejšie.



 

Môžem povedať, že tiene naozaj držia na svojom mieste celý deň, neprášia sa, neopadávajú a hlavne sa neusádzajú v zárezoch na viečkach.

Paletku dostanete kúpiť v ktorejkoľvek predajni Yves Rocher za cenu 12,90 €.

Máte s ňou nejakú skúsenosť? Ako sa vám páči?
Majte krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Vypadá úžasně, takovou paletku by podle mě měla mít doma každá správná žena :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka se mi velice líbí :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto paletku mám doma taky :-). Jen trošku světlejší stíny. A jsem s ní nadmíru spokojená :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka vyzerá krásne! A Ty si vytvorila super makeup :)) Musím sa na ňu niekde pozrieť :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paletka vyzerá naozaj dobre. Dymové líčenie milujem. Na večer si nič lepšie neviem predstaviť :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paletka je krásná;) Na večerní líčení je skvělá, na očích krásně září:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Yves Rocher nemám ešte nič a táto paletka vyzerá lákavo. A keďže sa blížia Vianoce, tak možno ju objavím pod vianočným stromčekom. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherná paletka! ♥

    Chtěla bych tě pozvat na mou Giveaway, který trvá do čtvrtka, hodně štěstí! :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/10/giveaway-1-blog-birthday.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, já jsem si posledního půl roku u Yves Rocher zvykla kupovat hlavně pečující kosmetiku a nejvíc asi zbožňuji jejich odličovače :) žádná líčidla jsem tam zatím nekupovala, ale šedé stíny by se mi zrovna hodily :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!