Food random

By Zuzulienka - 4.11.14

Dobré ránko!
Dnes tu mám pre vás taký menší food random... Rozhodla som sa, že radšej ako každotýždenné príspevky radšej urobím jeden mesačný, kde vám trochu narobím chute a dám inšpiráciu, ak neviete, čo variť a na čom si pochutiť.


Cez víkend som napiekla štrúdličku z lístkového cesta. A už je dávno po nej.


Jedno z mojich obľúbených jedál: špenátové rizoto.


Na polievočke a mäsku s ryžou sme si pochutili v reštaurácii Patriot v OC Mlynoch v Nitre, kde vieme, že naozaj výborne varia, preto keď sme v Nitre a sme hladní, vždy sa tam ideme najesť. Nesklamali ani tentokrát. Odporúčam!



Cesnaková polievka - rýchla, chutná a zdravá.


Pečené bravčové karé so zemiakmi a zeleninou


Pečené kuracie stehná s dusenou ryžou - stará známa klasika, ktorej sa nikdy neobjem.


S brokolicou môžem čokoľvek. tentokrát som sa rozhodla pre špagety.


A tu zapekané cestoviny s kuracím mäsom, brokolicou a šampiňónmi.


Chutný a zdravý tip na desiatu: cottage, mozzarella, paradajka, paprika...


Občas aj trochu nezdravo. A tatárska mi aktuálne veľmi chutí, aj keď som ju nikdy predtým s rezňom nejedávala, tentokrát musela byť.


Tak, na čo sa vám zbiehajú slinky?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Zbožňujem tieto tvoje kulinárske články :) ešte, že som dnes už po obede inak by som hneď vyhladla :) To bravčové karé vyzerá skvele


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ještě že jdu zrovna jíst, všechno vypadá výborně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty teda syrom na špagetách nešetríš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Syrom nesetrim na ziadnych cestovinach, rizotach a podobnych dobrotach, u ktorym syr patri ;)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!