Február 2015...

By Zuzulienka - 28.2.15

Krásne sobotné ráno!

Ani sme sa nenazdali a máme tu posledný februárový deň! Druhý mesiac tohto roku ubehne vždy rýchlo, keďže má len 28 dní. Pre mňa bol dosť náročný, únavný, ale zároveň bolo aj mnoho vecí, ktoré ma potešili a veľa krásnych chvíľ, ktoré som zažila.


Potešilo ma...
Začnem hneď včerajšou udalosťou v práci, keď ma kolegovia nesmierne prekvapili darčekom na rozlúčku (keďže na nejaký čas odchádzam na materskú). Musím povedať, že sú skvelí a že mi budú chýbať :)


Kúpila som si...
Tento mesiac som nákupom veľa nedala. Hlavne preto, že nebol čas, ale ani chuť. Z práce som chodila unavená a bola rada, že si môžem doma oddýchnuť. Ale zopár drobností mi predsa len pribudlo :)

Dostala som...
Bolo toho viacej - tričko od Trikator.cz, leginy od nejleginy.cz, náhrdelník od manžela a slnečné okuliare od kamošky. Niektorí vedia ako mi spraviťradosť len tak :)


Prečítala som...
Aktuálne mám rozčítanú - Muži, manželstvá a iné problémy...


Počúvala som...
Tento mesiac u mňa letela pesnička od Ed Sheeran - Thinking Out Loud


Bola som...
Na oslave 60tky manželovej mamy. Všetko tip top pripravené, chutné jedlo a dobrá zábava. Aj ked ako tehuľku ma to až príliš vyčerpalo.


Ochutnala som...
Prvýkrát som nakupovala v Marks&Spencer a boli mi doporučené tieto vynikajúce musli. A veru sú naozaj veľmi chutné, plné rôznych orieškov.


Tak aspoň takéto krátke zhrnutie februára. Aký ste mali 2. mesiac v roku vy? Čo vás potešilo?
Krásnu sobotu.

  • Share:

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Musím uznať, máš skvelých kolegov :) A tie hodinky čo si si kúpila sú nesmierne krásne ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nadherne fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja neskutočne milujem takéto články. Krásne fotografie ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky a písnička od Eda je boží :)

    Life by Peggy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú pesničku zbožňujem a máš milých kolegov:) Odkiaľ je prosím sukňa?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné dárečky, moc pěkné fotky. Musí být skvělé vidět, že kolegům na tobě záleží. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ty hodinky<3 a souhlasím, tohle musli je podle mě naprosto nejnejnej, vždycky když jsem v m&s tak si ho kupuju, vždycky jsem si říkala že je musli jako musli ale po tom, co jsem ochutnala tohle.. <3 :D mňam!


    >>> Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten náhrdelník od manžela je Boží! :) Presne si pamatám tie posledné dni, už som mlela z posledného.... :) Tak teraz už len oddychuj a teš sa.... o pár dní bude ten Drobáčik s Vami! Prajem Ti, aby Vám to všetko dobre dopadlo!

    DanielaKurkyStyle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásné hodinky :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wow velmi pekný typ príspevku, aj ja taký musím urobiť! Ďakujeme za nápad. Tvoj príspevok bude uverejnený na stránke Fashion blogeriek na Slovensku.

    https://www.facebook.com/fashionblogerkySK?fref=ts

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty náhrdelníky jsou všechny překrásné!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!