Letné MUST HAVE

By Zuzulienka - 20.8.15

V lete proste určité veci musia byť.
Bezpodmienečne.
K letu jednoducho patria a robia ho krajším.
Ktoré sú to pre mňa?


SLNEČNĚ OKULIARE - bez nich si neviem predstaviť väčšiu časť roka. Dopĺňajú outfit, chránia pred slnkom a občas aj skryjú unavené oči.

ŠATY A ŠORTKY - šaty môžeme síce nosiť po celý rok, ale nie tie pravé letné, tenučké, farebné, bez pančúch a iných zvrškov, proste kúsok, ktorý na seba len rýchlo natiahneme a môžeme vybehnúť do ulíc. A šortky detto.


SANDÁLKY - k šatám sú ideálne. Túto obuv si naozaj môžeme vychutnať iba v lete, keď nám v nich nie je zima a neprší.


FAREBNÉ NECHTY - v lete sme proste odvážnejšie a máme chuť na farby. Preto aj naša manikúra tomu odpovedá. Ružové, oranžové, červené, žlté a iné sýte farebné odtiene v lete musia byť.


ZMRZLINA - kedy inokedy si ju doprajeme, ak nie v lete. Osvieži, ochladí a chutí. Mňam.


MELÓN - neviem si ho predstaviť jesť v inom období, ako v lete. A vôbec ani neviem, či ho dostať v obchodoch v inom ročnom období, lebo vtedy ho nevyhľadávam.


No a nakoniec to najlepšie:
VODA, PLAVKY, OPAĽOVANIE - ako inak by sa dali tráviť tie horúce dni, ak nie pri vode v plavkách a pod vrstvou ochranného krému. Tomu sa povie pohoda, klídek, tabáček... a to pravé leto!


A ak k tomu letu pridáte každodenný úsmev, hneď bude ešte o čosi krajšie.


Čo je pre vás v lete MUST HAVE???

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Zmrzlinu na letu miluji. Stejne tak se vzdy tesim, az vytahnu kratasy a sandalky. Naopak bryle v podstate nenosim.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moje must haves su v podstate velmi podobne tym tvojim, okuliare, slniecko, voda, fajny melonik a po novom by som povedala, ze aj nejaky vyraznejsi ruz, napr. vo fuschsiovej ci cervenej ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článek;) Bez brýlí bych nedala ani ránu, poslední dobou mi nějak světlo na oči vadí. Moc se mi líbí poslední bod článku-úsměv!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já bych bez brýlí taky nevyšla :D snad ani v zimě :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pre mňa je letné must have klimatizácia. Nie že by mi bolo nejako príjemné zdržovať sa v klimatizovanom priestore, ale tie horúčavy nedokážem inak zvládnuť. Leto nemám vôbec rada, tak sa teším, že sa (snáď) už skončilo, terajšie počasie mi úplne vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!