Outfit: Sporty

By Zuzulienka - 22.8.15

Športové outfity sa u mňa často nevidia. K športu som nikdy neiklinovala a preto ma to k nemu neťahá ani v oblasti módy, aj keď viem, že je to móda pohodlná. No občas predsa len vytiahnem mikinu, tenisky, ale tepláky na mne asi nikdy neuvidíte, preto rifle.


Tento outfit vznikol pred pár dňami, keď bolo vonku to sychravé, upršané počasie. Jednoduchá šedá mikina s bielym nápisom Puma, k tomu tmavé rifle a biele tenisky. Keďže sa nakoniec v ten deň ukázalo aj slniečko, istili to okuliare. A tak som sa trochu vybláznila na detských hojdačkách.



Mikina je mojím navším prípastkom v šatníku a je naozaj príjemná a pohodlná, mäkučká a teplučká. Stačí pod ňu tenké tričko a ste ako v bavlnke. Má aj kapucňu.
Rifle mám už asi 10 rokov a čuduj sa svet, ešte sa nerozpadli a stále vyzerajú dobre. To bude asi tým, že ich tak často nenosím.
Tenisky mám už tiež zopár rôčkov, a keďže ich nosím len občas, stále vyzerajú ako nové.



A keď ma vlasy hnevajú, tak ich takto vypnem do copu.


Mikina: Puma - www.ringit.sk
Rifle: mám ich už asi 10 rokov a vážne už neviem odkiaľ sú
Tenisky: Nike
Okuliare: www.letnyhit.sk


Čo vy a športové outfity??? Radi nosíte?
Majte pekný deň!

  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. sportovní outfity nosím málokdy, ale musím říct, že nic pohodlnějšího neznám. s lodičkami se to nedá srovnávat :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, copík Ti veľmi pristane:) Mikina je pekná, mám rada kombináciu sivej s bielou a mikiny s kapucňou:) Športové veci nosím rada doma, na výlety, ale bežne von nie, cítim sa v nich tak akosi priveľmi domáco:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná, s copom ti to veľmi pristane☺...mikiny mám rada, navyše ak sú pekné a v chladnom počasí dobre zahrejú☺ tá tvoja mikina sa mi veľmi páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne, sportovy styl mam rada a teda neskutočne ti to pristane s copom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadáš skvěle :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!