Outfit: Teplákové šaty

By Zuzulienka - 1.8.15

Odkedy mám bambino, vyhľadávam stále pohodlnejšie, no zároveň dobre vyzerajúce a sediace kúsky, v ktorých sa budem dobre cítiť na prechádzke s kočíkom. A presne také sú aj tieto teplákové šaty, ktoré mi nedávno pribudli do šatníka. Keď som ich objavila v eshope, hneď sa mi zapáčili a a ni som neváhala nad farbou.Vybrala som tie v bielej farbe, pretože biele šaty už zháňam dlho a aj keď tieto nie sú také ako som chcela, sú perfektné.


Šaty sú elastické, v hornej časti rozšírené a voľné, v oblasti bokov zúžené s vreckami. Na tele pôsobia naozaj veľmi príjemne a ich trojštvrťové rukávy sú len ďalšie plus (pretože takéto rukávy na oblečení milujem). Keď mi dorazili (mimochodom naozaj veľmi rýchlo, asi v priebehu 2 dní), hneď som vedela, že ich skombinujem s mojimi novými kviekovanými teniskami. A tak vznikol tento jednoduchý outfit ako stvorený na prechádzky.








Teplákové šaty: Fashionshop
Tenisky: Topankovo


Vlastníte aj vy podobné pohodlné šaty?
Krásny dník!!

  • Share:

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Šaty aj topánky sú naozaj pekné:)..na môj vkus sú šaty celkom krátke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ma moju vysoku postavu su prikratsie ale na beznej vyske 170cm budy tak akurat ;)

      Odstrániť
  2. Na tvé štíhlé postavě jsou pěkné. Já vlastnímm jedny dalo by se říct teplákové šaty. Mají na sobě kytičky, makovice a vypadají celkem pěkně a myslím že se s nimi dá vyjít i ven. Botičky se mi taky moc líbí, chtěla bych si také podobné pořídit

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great look!) www.elationofcreation.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tobě to sluší ale tento typ šatů nemám ráda, ale botičky jsou rozhodně super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi ti to pristane :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tobě jsou vážně krásné :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Waau nádherná ako vždy :) a tie botičky sú prekrásne

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny outfit :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Zuzi, vedela by si mi poradiť kde by som našla knihy od evitapressu podľa vydania?
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Urcite v ich eshope evitastore myslim a aj na martinuse si vies vytriedit podla roku vydania.

      Odstrániť
    2. Hej:) tam som už pozerala ale nenašla som:( a nevieš koľkatá v poradí vydaná je Ona od Tatiany Brezinskej?

      Odstrániť
  10. Veľmi sa mi tie šaty páčia. Musia byť naozaj pohodlné. Akurát pri mne by dlho biele teda neostali, haha.
    ♥ ~ Japan Candy Box Giveaway ~ ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!