Retro tag

By Zuzulienka - 4.9.15

Dobré ránko!
Tento tag koluje blogerským svetom už dlhší čas, no ja som sa rozhodla preň až teraz. Detstvo je v živote človeka naozaj krásny bezstarostný čas a preto je dobré si občas naň zaspomínať. Zaspomínať na to, čo sme radi robili, s čím sme sa najradšej hrali, či aké boli naše obľúbené rozprávky. Áno, pretože to všetko patrí k detstvu. Ja tomu svojmu nemôžem nič vytknúť. Bolo skvelé, plné hier, učenia sa, objavovania. A ďakujem zaň mojim skvelým rodičom a súrodencom.


Tak poďte sa pozrieť na to, aké bolo...

1. Obľúbená rozprávka
Rozprávok z destkých čias si pamätám veľa. Medzi tie naj, ktoré som pozerala asi každé ráno v sobotu boli Káčer Donald, Gumkáči a Záchranári. taktiež Tom a Jerry sú nezabudnuteľná dvoja, ktorú som rada sledovala. Z tých filmových rozprávok som mala rada Popolušku.


2. Obľúbený interpret/skupina
Nikdy som nebola z tých, čo by šaleli za nejakou skupinou, či iným interpretom. No predsa len som si istý čas obľúbila nejaké chlapčenské skupiny - Backstreet Boys a taktiež si pamätám aj na dobu Luneticu :-D

3. Obľúbená sladkosť
Živo si pamätám burizony a potom ešte jednu dobrotu, ktorej akosi neviem prísť na meno, ale bolo to niečo ako arašidy v škrupine a vnútri bola taká ružová sladká hmota. Ak niekto viete, čo to bolo a či to vôbec ešte dostať, dajte vedieť.

4. Obľúbená detská hra
Ako dieťa som si vedela vymyslieť naozaj najrôznejšie hry. Pamätám si ako som brata nútila hrať sa na rodinku a jemu sa nikdy nechcelo. Rada som si z kociek tvorila domčeky pre bábiky a v lete zas u nás na ulici fičala vybíjaná. To boli časy!

5. Obľúbené jedlo
Fíha, tak toto veru ani neviem. Na raňajky som veľmi rada jedávala klasické rohlíky s maslom a džemom a k tomu kakavko. Z bežných jedál si veľmi nepamätám, čo som mala rada, skôr si pamätám, to čo som rada nemala - polievky na kyslo, mliečne polievky, ryžový nákyp... a v podstate sú to jedlá, ktoré nemusím dodnes.

6. Obľúbená detská knižka
V detstve som naozaj rada čítala. Nezmenilo sa to ani teraz, no už nie je toľko času. Prečítala som kadejaké rozrávkové knižky, no asi najradšej som mala rôzne encyklopédie, kde sa človek kadečo dozvedel. A taktiež som mala rada tie Príručky mladých svišťov.

7. Obľúbené oblečenie
Spomínam si na 2 pekné kvietkované sukničky a potom ešte aj na jednu žltú, ktorú som chcela sama skúsiť žehliť, no dopadlo to s ňou tak, že už bola nenositeľná :-D

8. Obľúbený seriál
Sledovala som MacGyvera, Baywatch, Nindža korytnačky. A potom ma ešte napadá Bambuľka a neviem, či si spomínate na Otecko sa mi nepáči :)

9. Obľúbená hračka
Tak toto si veru nespomeniem. Mala som kadejaké bábiky, plyšákov, kocky, a iné hračky, no ktorá bola moja obľúbená si akosi neviem spomenúť.

Všetko. Snáď ste si príjemne počítali. Spomeniete si na svoje obľúbené veci z detstva aj vy???
Krásny dník.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Otecko sa mi nepáči :D tak to je klasika :D to si pamatam... vlastne vsetko si pamatam, kedze v case ked bola nasa generacia decka, tak sa dala sledovat STV, potom neskor Markiza a nejake rozpravky na nemeckych kanaloch, kde bezali reklamy na super hracky, ktore sa u nas nedali kupit a vzdy som zavidela tym nemeckym detom :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!