Recept: Banánovo-čokoládové muffiny s ovsenými vločkami

By Zuzulienka - 29.1.16

Cez víkend som po dlhom čase piekla muffiny. Premýšľala som, či zvoliť odskúšanú klasiku alebo vyskúšať niečo nové. A keďže som mala čas a chuť skúšať, tak som vyskúšala: banánovo-čokoládové. Pôvodný recept, podľa ktorého som ich robila, bol bez čokolády, no to by som nebola ja, aby som si niečo nepozmenila.


Základom pri muffinách je najprv zmiešať si v jednej miske sypké suroviny a v druhej miske všetky tekuté suroviny. Potom ich treba opatrne spojiť a vznikne vám polo-riedka hmota, ktorou plníte formičky, košíčky... A čo potrebujete pri týchto mafinkách???


Tekuté suroviny:
2 popučené zrelé banány, 1 vajce, 2 lyžice repkového oleja, pol šálky mlieka, lyžička vanilínového cukru, štvrť šálky medu,
Banány si popučte, ideálne je si ich rozmixovať ponorným mixérom. V miske zmiešajte vajce s medom, pridajte olej, banány, mlieko, vanilku.

Sypké suroviny:
V druhej miske si pripravte: 120g celozrnnej múky, 55g jemných ovsených vločiek, 1 a 3/4 lyžičky prášku do pečiva, pol lyžičky mletej škorice, štvrť lyžičky soli.

Riedku zmes pomaly vlievajte do sypkej, až kým sa vám všetko pekne zmieša. Nakoniec pridajte nasekanú čokoládu. A čokoládou ozdobte aj povrch pred pečením.


Dajte piecť na 180°C na 20 minút.


  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Mnaam tiez mam rada tuto bananovo cokoladovu kombinaciu a chcem sa spytat nesmrdia ti tie formicky pri peceni?ja mam tiez take silikonove ale srdiecka a dost mi to vadi pri peceni tak radsej pouzivam papierove kosicky do plechu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Muffiny jsou prostě topka. ♥ Já je dělávám většinou hodně podobné, akorát bez medu. :) A vždy jsou rychle pryč. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mafinky vyzerá super, uz viem, čo si zajtra upečiem:) a je super, že tam nejde múka!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podobne delam docela casto. Nekdy jako rychlovku misto mleka a mene oleje pouziji jahodovy kompot. Ty jsou u nas hodne oblibene.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeee vypadaji dobre. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tie vyzerajú božsky ♥ Určite receptík vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!