Schauma, nič ňou nepokazíte...

By Zuzulienka - 28.1.16

Schauma je značka, ktorou v starostlivosti o vlasy nikdy nič nepokazíte. Teda aspoň u mňa to platí. Od tejto značky som totiž už skúšala rôzne prípravky a môžem potvrdiť, že síce nijak neohúrili, no ani nesklamali. Schaumu totiž považujem za taký dobrý zlatý stred, čo sa týka starostlivosti o vlasy. Inak tomu nie je ani u tejto novej rady pre objem vlasov - Schauma Power Volume 48h


Veľmi sa mi páči, že Schauma všetko veľmi pekne kategorizuje, a každý jej rad prípravkov má inú farbu, názov, a obsahuje vždy šampón, kondicionér a niekedy aj nejaký olej, alebo sprej.
Schauma Power Volume ponúka okrem šampónu a kondicionéru aj sprej pre objem vlasov. Produktový rad je ladený do krásnej žiarivej fialovej, takže určite ho v drogériách neprehliadnete.



Ako už hovorí samotný názov, použitie tejto trojkombinácie by malo zabezpečiť nadýchané a objemnejšie vlasy až po dobu 48h. Preto je šampón určený halvne pre tie z vás, čo trpíte spľasnutými, a jemnými vlasmi. Navyše šampón obsahuje Mineral-Collagen komplex, ktorý vlasy nielen čistí, ale aj posilňuje po celej dĺžke.



Šampón Schauma Power Volume 48h
Šampón obsahuje intenzívny posilňujúci komplex, ktorý vlasy jemne čistí, dodá im objem a posilní ich. Konzistencia je klasická gélová, ako u akéhokoľvek iného šampónu, vôňa svieža, príjemná. Šampón sa ľahko nanáša, stačí troška, aby ste vlasy vyčistili po celej dĺžke. Chvíľku necháte pôsobiť, premasírujete a zmyjete. Ja vlasy šampónom čistím hlavne pri korienkoch, tam sa mi najviac mastia, po dĺžke im stačí už len stekajúca pena, aby sa zbytočne nevysušili.
Po umytí sú vlasy naozaj nadýchané, objemnejšie, svieže.


Kondicionér Schauma Power Volume 48h
Niekto sa im vyhýba, inému nevadia. Ja kondicionéry veľmi nepoužívam, no tento som skúsila. Stačí ho naniesť po dĺžke vlasov, nechať pôsobiť zopár minút a zmyť vodou. odporúčam zmývať studenou vodou, vlasy budú krásne lesklé. Po použití kondicionéru sa vlasy lepšie rozčesávajú, zostávajú hladké a vyživené.


Sprej Schauma Power Volume 48h
Tento sprej je takou príjemnou bodkou tejto trojky. Má obsah 100ml a mal by vám po umytí a vyživení vlasov pomôcť k celkovej úprave a nadýchanému účesu. Stačí ho naniesť ku korienkom do uterákom vysušených alebo vlhkých vlasov a dosušiť ako obvykle. Vlasy naozaj získajú objem a budú prevoňané.


Produkty je ideálne používať všetky spolu a pravidelne. Iba tak si zabezpečíte želané výsledky. Ja som postrehla objem, no nie až 48h. Vlasy sa mi však zdajú vyživené, pevnejšie a nadýchanejšie.

Verím však, že ak ste zručná s fénom a kefou, tak si môžete naozaj vytvoriť krásny objemný účes, ktorý vám aj vďaka týmto trom produktom vydrží sľubovaných 48h.

Toto trio za skúšku určite stojí.

Alebo už máte vyskúšané?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Niekolko krat som skusala shaumu a vzdy som z nej mala lupiny :-/ aj ked pekne vonaju u mna urcite nie a ostavam verna produktom od kallosu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No conocia este producto!!! Seguro qie es buenisimo


    Hoy jueves necesito otro empujoncito pinchando en la palabra roja del post. Te lo agradeceria. Un besazo flor!

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2016/01/bulldog.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Schauma mám rada a tieto produkty vyzerajú super! V tej fialovej sú úžasné:)
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Schauma ma fajn sampony. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!