V auguste 2016...

By Zuzulienka - 1.9.16

August sa skončil, a vstúpili sme do septembra. Predošlý mesiac som často trávila vonku na prechádzkach a výletoch s rodinkou, no vo voľných chvíľach som zase naopak rada čítala. Bol to pestrý a príjemný mesiac. Poďte sa pozrieť, čo mi priniesol, čo som robila, nosila, či ochutnala...



Čo mám nové?
... v šatníku:

- tento mesiac som veľmi nenakupovala, ale niečo mi predsa pribudlo. Prvé rifle sú z New Yorkeru, biele nohavice a šortky Gate.
O ružovej sukienke vám čoskoro poviem viac.
No a aj v oblasti šperkov mi pribudol tento žiarivý žltý Swarovski set.




...v kozmetike:
- Dermacol, Yves Rocher, vecičky z eshopu elixi.sk, či Avon, no môžete sa tešiť na kopec recenzií...



Čo mi chutilo?
- odporúčam tieto Milka novinky. Milka stále niečím prekvapuje.


Čo som čítala?
Tento mesiac som asi dohnala všetko zameškané a prečítala dokopy až 7 kníh.


Čo som počúvala?
Kygo - Raging
Calvin Harris - This is what you came for

Čo som nosila?
... niečo ste mohli vidieť na instagrame, niečo na blogu a niečo ešte len uvidíte. Taký mix outfitov.

Kde som bola?
- s pampúšikom sa stále snažíme niekam chodiť, aby spoznával a všeličo videl. Tento mesiac sme stihli:

Nitriansky hrad
Malkia Park Orechová Potôň
Agrokomplex Nitra
Bartolomejský jarmok Čadca


A aký bol váš august?

  • Share:

You Might Also Like

16 komentárov

  1. Kúpila si si naozaj krásne veci, ale najviac mi padla do oka tá suknička;) už sa teším, keď o nej napíšeš viac aby som vedela, kde si ju kúpila,nech viem kde mám hľadať podobnú :) outfity sú fakt super a malý je naozaj zlatý, rastie teda poriadne rýchlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach ta sukýnka! Ta mi padla do oka hned. A navíc ty bílé kalhoty vypadají skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, aj mne sa veľmi páči... čoskoro bude na blogu v outfite :)

      Odstrániť
  3. oo Zuzi, tu šedú mikinu máš odkial?? Je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šedá mikina je z Takko. Plánujem ju dať ešte ako samostatný outfitový príspevok, takže ju uvidíš bližšie :)

      Odstrániť
  4. Zuzka, veľmi ti pasujú vypnuté vlásky dohora :) Skús si ich tak upravovať častejšie :)) Pekný dník :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj dakujem. Áno v poslednej dobe to praktizujem veľmi často, lebo drobec ma stále za ne ťahá :-D

      Odstrániť
  5. Tú sukňu snáď neplánuješ nosiť?? Ja som myslela, že si ju kúpila ako darček pre nejaké dievčatko, neviem si ju predstaviť na dospelej osobe.. a ešte tá farba, naozaj ako pre dieťa. A inak, tvoj syn pekne priberá, len ty nejako stále viac chudneš. Nohy aj ruky máš už ako paličky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To kde žiješ v akej klietke, že si takú sukňu ešte nevidela na dospelej osobe? Takúto sukňu si bárskto dovoliť nemôže a práve Zuzka má takú postavu, že jej tá sukňa dobre urobí... tak nezáviď a chudni :)

      Odstrániť
    2. Celkom mi je luto, ze mas taku obmedzenu predstavivost :-) Zuzka sukienka je nadherna, s bielym topom to musivl vyzerat nadherne :-)

      Odstrániť
    3. Ja chudnúť nemusím, nemaj obavu, a vôbec som to nepísala zo závisti, asi vy ostatní závidíte, keď hneď obviňujete zo závisti. Človek napíše svoj názor, a hneď vraj závidí. Zaujímavá filozofia. Keď ste tu všetci takí obmedzení, nech sa páči, kúpte si aj 10 takých detských sukien a noste si ich, a tie prekvapené pohľady nás normálnych si nevšímajte. A predstav si,milý anonymný mudrlant, žijem v Bratislave, a tu takéto typy sukien nosia len deti. Áno, na 5-ročných dievčatách som také sukne videla, ale na dospelých ženách nie. Tak neviem, v akom zapadákove žiješ ty.

      Odstrániť
    4. No áno, plánujem tu suknu nosit a velmi sa mi páči. Vobec to nie je sukna určená pre malé dievčatká (ale áno aj tie nosia podobné sukničky), ale nie je určená ani na denné nosenie. Preto si ju možno na nikom nevidela. Je to sukňa na slávnostnejšie príležitosti, stačí si zadat do googla a vybehne ti milion obrázkov, outfitov, kde suknu maju dospele ženy. Pripájam odkaz:
      Sukňa

      Vám baby, Nika a druhý anonymný, dakujem za podporu :)

      Odstrániť
  6. Je mozne ze som ta dnes videla v Trnave v Galerii?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je to možné, bola som tam okolo šiestej :)

      Odstrániť
    2. tak to zodpovedá :) boli sme tam tiež - uplnou nahodou a prešla som okolo teba ale v takej rychlosti že som si nebola ani ista či si to ozaj ty:) pecka to by som nikdy nepovedala že ta stretnem niekedy :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!