Ako nosiť tylovú sukňu

By Zuzulienka - 29.10.16

Tylová sukňa sa pomaly udomácňuje v našich šatníkoch. Už to nie je kúsok, ktorý nosia iba malé dievčatká na balet, alebo ktorý vyťahujeme len na slávnostné príležitosti. Tylová sukňa sa stala vhodnou na každodenné nosenie a skombinovať ju môžete naozaj akokoľvek - s teniskami, opätkami, sandálmi, blúzkou, tričkom alebo bundičkou - stačí naozaj len trochu fantázie a môžete si vytvoriť dokonalý outfit na bežný deň.


Tylová sukňa je naozaj skvostný kúsok, dostanete ju v rôznych dĺžkach a farbách. Je ušitá z niekoľkých vrstiev tylu a preto pôsobí tak bohato a nadýchane. Je vhodná preto aj ako látka do svadobných šiat pre tie z nás, ktoré túžia po princeznovských šatách.
Áno, aj ja už jednu tylovú sukničku mám. Je dĺžkou po kolená, krásnej fuchsiovej farby a krásne nadýchaná. Zamilovala som sa do nej na prvý pohľad a hneď som musela skombinovať niekoľko outfitov, ako ju nosiť. A tu vám ich ponúkam.


... s teniskami - prečo nie. Veď dnes je dovolené všetko a tenisky k šatám či sukniam bežne nosíme. A aj k tylovej sukni sa hodia.

Tričko: z LAS VEGAS, Tenisky: TOPANKOVO


... so sakom - na slávnostné príležitosti, oslavy, či dokonca aj do práce je vhodná takáto kombinácia.

Tričko: TAKKO, Sako: neviem, Lodičky: DEICHMANN


... s crop-topom - ak máte na to bruško a odvahu, pokojne ju tak skombinujte. Do mesta na kávičku, či len tak sa určite hodí.

Crop-top: BOHOO.COM, Lodičky: F&F


... s rolákom - že je vonku chladnejšie??? Nič to, stačí úzky no hrejivý rolák, na nohy silonky, lodičky a ide sa. Nezabudnite na kabát.

Rolák: TOPANKOVO, Lodičky: F&F


... celá ružová - len zvoľte aspoň trošku iný odtieň vršku. A ako barbie sa môžete vybrať na prechádzku.

Tielko: TAKKO, Sandále: Čínsky obchod


atd, atd.... Kombinácii s tylovou sukničkou sa dá vymyslieť naozaj mnoho. Skombinujte ju so svojim obľúbeným kúskom, a nebojte sa jej. Je to naozaj skvelý kúsok v ženskom šatníku.

Zopár rád na záver
- pri kúpe sukničky je dôležité zvážiť svoje telesné proporcie.
- sukňu je ideálne kombinovať s obtiahnutým vrškom, aby čo najviac vynikla - teda tielka, topy, body, roláky, croptopy atd.
- čo sa týka obuvi, tak tu sa medze naozaj nekladú. Obujte si tenisky, alebo opätky, proste to na čo máte odvahu a chuť.
- najideálnejšia dlžka tylovej sukne je tá po kolená. Krásne predlžuje nohy a postava v nej vynikne lepšie ako v dlhej.

No a kde vlastne takú sukničku dostať? Dá sa nájsť aj v kamenných obchodoch, no najlepšie bude, ak si ju kúpite u nejakého priameho predajcu týchto sukničiek ez eshop. Napr. cez www.miadresses.sk, odkiaľ ju mám aj ja. Doručenie bolo mega rýchle, na druhý deň od objednania bola doma a ja som sa z nej mohla vytešovať.

Tak ktorá kombinácia sa vám najviac páči?
Máte tiež nejakú tylovú sukničku? S čím ju kombinujete?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Druhý outfit se mi líbí nejvíce :) Jinak tylové sukně byli celkem hit i já jsem jednu měla. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten druhy outfit je velmi pekny 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná sukýnka :)) Krásně zkombinovaná!

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neviem si predstaviť, že by som prišla oblečená do práce ako ty na tej druhej fotke. Asi by na mňa kolegyne aj kolegovia dosť divne pozerali. A ani na inú príležitosť by som si takú sukňu neobliekla, nie je to môj štýl a necítila by som sa v tom dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sukně mi připadá spíše jako pro baletku nebo pro roztleskávačku. Na běžné nošení bych se v tom asi necítila dobře, mám trochu jiný styl. Pro mě toto zrovna není, ale jinak zajímavé kombinace. Pěkný

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tylové sukne sa nosia takmer všade,treba ich vedieť správne kombinovať.S krátkou koženou bundou do mesta, s elegantným topom na svadbu kamošky alebo rodinnú oslavu.Alebo na hodiny tanca!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!