Čo nosím v kabelke ako mama

By Zuzulienka - 20.10.16

Kabelky, kabelky... tie naše každodenné kamarátky. Ja som kabelky nevzdala, aj keď som už mamou. Síce som ju vymenila za väčšiu a ležérnejšiu, no stále v nej nosím všetky nutnosti aj zbytočnosti, bez ktorých si neviem predstaviť deň, stále mám v nej neporiadok, ako to už v tých našich ženských kabelkách býva a stále v nej niečo hľadám.


Nie, nemýľte si to, toto nie je prebaľovacia taška, je to fakt kabelka, do ktorej okrem svojich vecí, pribaľujem aj tie najdôležitejšie pampúchove, a ktorú nosím so sebou na nákup, na prechádzku, na návštevu, proste kamkoľvek ideme.


Najčastejšie nosím so sebou túto tašku. Je veľká priestranná, má dlhé ramienka, dá sa mi prevesiť aj cez kočík a zmestí sa mi do nej všetko, čo potrebujem, dokonca aj niečo viac.
Kabelka: House


Základné veci, bez ktorých z domu neodchádzam:
- peňaženka, kľúče (ako by som asi zamkla a odomkla, že?), mobil


Ďalší obsah kabelky:
- hygienické vreckovky, vlhčené obrúsky pre mňa aj pre malého, intímne potreby


- diár a pero – pretože musím mať všetko pod kontrolou :-D, síce nepoužívam ho denne, no v tej kabelke ho akosi stále nosím. A pero človek nikdy nevie kedy sa zíde.


- kozmetická taštička, ktorá musí obsahovať hlavne balzam na pery a krém na ruky (aktuálne obľúbená #mixa). No okrem toho obsahuje aj niekoľko rúžov, lesk, zrkadielko, pilník, deodorant a niekedy ešte aj kopec iných zbytočností, ktoré ani nevyužijem.


- no a pre drobca – vždy nejaká mlska v krabičke, buď piškóty, keksy, ovocie... voda alebo čaj a cumlík v krabičke.


Možno si poviete, že kde sú plienky a doplnky na  prebaľovanie?? No poviem vám, že na prechádzky, alebo krátke výjazdy do mesta niečo vybaviť, teda ak sa časovo vojdem do 3 hodín, tak plienky neberiem. Už keď bol drobec menší, nikdy sa nám nestala vonku nejaká nehoda s kakaním, alebo cikaním, tak mi to prišlo ako zbytočnosť. Jednoducho viem, že max. tie 3 hodinky vydrží.

Celkovo plienky, alebo prípadné náhradné oblečenie vždy balím zvlášť do tašky, ktorú potom hodím iba do košíka v kočíku, alebo do auta, ak ideme autom.


Čo vám ešte v mojej kabelke chýba?? Alebo povedzte, čo nosíte vy?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za všetky komentáre!