Avon novinky

By Zuzulienka - 27.11.16

Pre dnešok som si pre vás pripravila zopár Avon produktov, ktoré sa u mňa doma nachádzajú už dlhšie a ktoré som doteraz testovala a skúšala, aby som vám ich vedela čo najlepšie popísať a predstaviť. Dokonca som s ich použitím (a ešte s použitím aj ďalších produktov iných značiek) vytvorila aj jednoduchý a rýchly make-up.


Celkovo vám chcem predstaviť 6 produktov. Tri na tvár, jeden na oči, na pery a na nechty. Tak nech sa páči, poďte čítať a prezerať fotky.



PODKLAD

Avon Luxe matujúca podkladová báza 
Táto báza je mojím podkladovým krémom už nejaký čas. Na prvý pohľad luxusne, ale aj nenápadne vyzerajúca fľaštička s pumpičkou. Báza má ľahučké zloženie, bielu farbu, žiadnu parfumáciu, jednoducho sa rozotiera a rýchlo vpíja do pokožky. Pleť zostane naozaj matná, pripravená na makeup. Bázu som si celkom obľúbila a som prekvapená, že na to, ako dlho ju už používam (asi 2 mesiace), tak stále sa neminula.



MAKE-UP

Tekutý make-up Avon Ideal Flawless so zmatňujúcim účinkom
Keď sa povie tekutý, tak doslova. Tento make-up je založený na báze vody, lepšie sa tak prispôsobí pleti a vyzerá prirodzene. Áno, na pleti pôsobí prirodzene, ľahučko a takmer neviditeľne, no krycia schopnosť vás nepoteší. Kryje len minimálne. Jeho hlavnou prednosťou však je, že pleť zmatňuje. To môžem potvrdiť a naozaj sa po jeho použití neleskne.

Čo ma však sklamalo najviac, je odtieň. Napriek tomu, že je to Nude (a to bežne u iných makeupov používam Nude odtieň), tak je pre mňa príliš tmavý. Môžete vidieť aj na fotke. Preto sa vždy snažím ho maximálne dôkladne rozotrieť a potom sa tá tmavosť stratí.




OČI

Trblietavá špirála Avon Color Trend
Táto riasenka je pre mňa jedna veľká zvláštnosť. Keď som ju uvidela, zaujala ma a tešila som sa, aké krásne riasy sa s ňou budú dať vykúzliť. Riasenka má veľmi pekný dizajn, takže človeka hneď očarí. Keď ju otvoríte, nestretnete sa s klasickou kefkou, ale s niečím, čo mi fakt pripomína taký valček v špirále. Nikde som nenašla ako sa má správne používať, či len na čisté riasy, alebo už riasy zvýraznené klasickou čiernou riasenkou...

Tak som skúsila oba varianty a ten prvý hneď vylúčila. Pretože riasenka iba na samotných riasach je nevýrazná, vôbec nie je vidno, že oči sú namaľované, alebo nejako zvýraznené.

Preto radšej odporúčam naniesť jednu vrstvu klasickej čiernej riasenky a touto trblietavou ich už len zvýrazniť a rozžiariť. Môžete ju naniesť buď iba na končeky, alebo po celej dĺžke, no tu upozorňujem, že celkom dosť riasy zlepuje. Treba sa s ňou trošku pohrať,a by vám vytvorila aspoň ako taký efekt.





LÍČKA

Rozžiarujúce guľôčky na tvár
O týchto guľôčkach som už veľa počula, no až teraz som sa rozhodla vyskúšať ich. Celkovo sa mi veľmi páči ten nápad, keď namiesto klasickej lícenky sa niekto rozhodol vytvoriť lícenku v podobe malých farebných guľôčok. Odtiene sa pohybujúod ružovej až po tmamvohnedú, jednoducho skvelý mix na žiarivé líčka. A nielen na ne. Môžete s nimi pekne a prirodzene vykontúrovať celú tvár.
Mne sa veľmi páčia, síce na kontúrovanie tváre som lenivá, ale ako lícenka sa mi osvedčili.

Ich súčasťou je aj hrubá hubka, ja som však v týchto veciach verná štetcu. Nanáša sa príjemne aj s ním, nepráši sa, líčkam dodá farbu hneď na prvýkrát. A navyše príjemne vonia.



PERY

Avon Ultra Glazewear lesk na pery
Priznám sa, lesky na pery veľmi nemusím, no tento je iný. Lesk tvoria dúhové pigmenty v dvoch odtieňoch a tak sa pery krásne lesknú a trblietajú. A teda fakt sa na perách krásne vyníma. Je príjemne hustý, dobre sa na pery nanáša a čo je hlavné, nezlepuje sa a nevadí mi na perách tak, ako iné lesky, o ktoré sa stále zachytávajú vlasy. Príde mi skôr ako taký balzamový lesk, pretože pery ani nevysušuje. A plusom je aj príjemná vôňa.

Dostať ho v 4 odtieňoch, toto je Pink Petal.





NECHTY

Avon Gel Shine lak na nechty

Gélové laky od Avonu nie sú žiadnou novinkou. Celkovo už sú gélové laky na trhu nejaký čas a mali by na nechtoch vydržať o niečo dlhšie ako klasické laky.
Tento, ako už názov napovedá, je s vysokým gélovým leskom. Áno, na nechtoch sa naozaj krásne leskne, vydrží dlhšie ako klasický lak, je pevnejší a jeho výhodu je aj to, že obsahuje vyživujúce omega oleje.

Ale s jeho aplikáciou nie som veľmi spokojná. Lak je celkom hustý, no keď si ho dáte na štetec veľa, tak vám steká, keď menej, tak zas dostatočne nepokryjete celý necht. Odhadnúť to správne množstvo naozaj nie je jednoduché. keď už sa prelúskate týmto problémom, tak ďalším je zasychanie. Je mi jasné, že gélové laky schnú dlhšie, no keďže tu je pre dokonalé krytie potrebná ešte aj druhá vrstva, tak niekedy mi to lakovanie príde ako nekonečný príbeh.

Lak ako taký je celkom fajn, naozaj drží na nechtoch dlhšie, no celá tá aplikácia - tak to nie je pre mňa.





Skúšali ste niektorý z produktov?
Majte peknú prvú adventnú nedeľu!

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. fiiiha,tak tá maskara je aká novinka :) ale tak nevyzerá to až tak zle, priležitostne :)
    lesk je zvláštny a myslím si, že už sa takéto klasické lesky veľmi ani nenosia, ale bronzer v guličkách je skvelý :) ten používam každý deň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na první fotce jsi moc hezky nalíčená, ten makeup ti dobře sedne. Lesky nemám ráda, takže já bych pro sebe zvolila spíš rtěnku.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!