Pleťový olej namiesto krému?

By Zuzulienka - 4.1.17

Ak sa jedná o hydratáciu pleti, po čom siahnete? Krém alebo olej? Mnohé z nás nedajú dopustiť na krémy, pretože oleje v nich vyvolávajú pocit mastnoty a boja sa, že by svojej pleti viac uškodili, ako pomohli. Vedeli ste však, že opak je pravdou a momentálne sa čoraz viac dostávajú do popredia práve pleťové oleje?


Väčšinou totiž neobsahujú žiadnu chémiu, sú vyrobené z prírodných ingrediencií a hydratujú oveľa lepšie ako nejaký krém. Stačí si len vybrať ten správny pre svoju pleť - na trhu ich dnes dostanete neúrekom.

Ja som vďaka spolupráci s eshopom Kozmetika Stella vyskúšala Suchý pleťový olej Natur Line od Golden Green. Táto značka sa špecializuje na 100% prírodnú kozmetiku plnú prírodných látok a bez obsahu parabénov.



Suchý pleťový olej Natur Line je určený pre suchú, citlivú a napnutú pleť a tá moja presne taká je. Máloktorý kozmetický prípravok jej dopraje ten správny pocit hydratácie, preto som bola veľmi zvedavá, ako to zvládne tento olej.

Klasické oleje zanechávajú na pokožke mastný film, no pokiaľ sa jedná o suchý pleťový olej, tak ten pôsobí úplne opačne. Pokožka môže vďaka nemu dýchať a olej je prispôsobený tak, aby sa rýchlo vstrebal a zanechal pokožku hydratovanú a hebkú.

Treba ho však vedieť aj správne aplikovať. Na to, aby fakt splnil svoju úlohu je potrebné ho aplikovať na jemne navlhčenú tvár.



Olej Nature Line disponuje jednoduchým kvapkadlom, ktorým ľahko naberiete správne množstvo a pohodlne ho aplikujete na pleť. Výrobca odporúča pridať na aplikované miesto 2 - 3 kvapky a rozotrieť. Nebolo mi celkom jasné, čo sa myslí pod aplikovaným miestom, či je to celá tvár, alebo napr. len určitá jej časť, preto som olej aplikovala podľa vlastnej potreby. Zvyčajne také 2 kvapky na čelo, 2 na nos a bradu a po 2 aj na líca, či krk. Bohato to stačilo.

Olej sa ľahučko rozotiera a naozaj veľmi rýchlo vstrebáva. Bála som sa tej hydratácie, no môžen potvrdiť, že nesklamal a moju pokožku hydratoval, zanechal hebkú a jemnú.
Navyše aj krásne vonia, myslím, že to majú na svedomí všetky tie oleje, ktoré obsahuje (arganový, makadamiový, ružový olej a olej z hroznových jadier).

Olej má obsah 30ml a napriek každodennej aplikácii z neho ubúda len veľmi pomaličky a ja som za takmer 2 mesiace jeho používania minula z neho asi 1/6. Určite to je aj vďaka jeho konzistencii, ktorá je skutočne olejová a preto ho netreba nanášať veľa. Vlastne, aplikátor vám to ani nedovolí.


Je vhodný na leto aj zimu, cez deň aj v noci... Jeden olej namiesto niekoľkých krémov.

Čo poviete? Máte nejaký olej odskúšaný?

  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ja uz dlho pouzivam pletovy olej Nuxe a som maximalne spokojna. Tento tiez nevyzera na zahodenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já momentálně používám pleťový olej od Saloos a jsem velice spokojená :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nedávno som začala používať od L´oréal pleťový olej a som nadšená :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fuha, tak toto je pre mňa novinka:) Ale na moju mastnú pleť by bohužiaľ asi nesadol:/

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na olejicky me naucila ma mamca, ktera nekremuje, ale odjakziva olejickuje. A jeji plet je krasna, takze ja take olejickuji. Momentalne Nutri Goldem od Loreal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si vždy kúpim olej a ten skončí u niekoho iného... :D strašne by som tomu chcela prísť na chuť, no asi to nie je nič pre moju pleť :(
    NovorocnaGIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá luxusne! Ja pleťové oleje používam prevažne večer :) ◠‿◠ ♡

    * Blog de la Licorne *

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!